כמו שהרסה כל חלקה טובה בעולם, ובעולם הספורט, הקורונה לא פסחה גם על פוטבול בחג ההודיה בארה"ב. מסמר המסיבה ביום המשחקים המסורתי אמור היה להיות הקרב בין היריבות האדירות - פיטסבורג הבלתי מנוצחת ובולטימור – אבל התפרצות הנגיף אצל הרייבנס הובילה לדחיית המשחק ליום ראשון (וגם זה בספק בגלל התגלות מקרים נוספים בבולטימור). וכך נותרנו עם שני משחקי חג בלבד, אבל הם חיממו את הבטן של כל אוהד לפני הזלילה הגדולה.
מאבק קריטי ב-NFC מזרח בין דאלאס ((8:3) לוושינגטון (7:4) הסתיים ב-16:41 מהדהד לאורחים שעשו צעד חשוב בניסיון להגיע לפלייאוף, אבל למרות שהכל עדיין פתוח בבית החלש בליגה, זו הייתה מהלומה רצינית עבור הקאובויז שאמורים להיראות לפחות כמו קבוצה סבירה גם בלי דאק פרסקוט.
4 צפייה בגלריה
אנתוני גיבסון
אנתוני גיבסון
טס על 23 יארד לטאצ'דאון השני שלו. גיבסון
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
אנתוני גיבסון
אנתוני גיבסון
גיבסון והחברים בטירוף
(צילום: רויטרס)
וושינגטון הוציאה מהמשחק את הנשק העיקרי שנותר לדאלאס, זיק אליוט שבקושי השיג יארדים בריצה, ושחקה באיטיות את המארחת. המשחק הוכרע סופית בתחילת הרבע האחרון, כאשר דאלאס איבדה את הכדור בגלל כישלון בדאון רביעי, ובמהלך הבא אנטוניו גיבסון טס על 23 יארד לטאצ'דאון השני שלו במשחק וקבע 16:27. בלי משחק התקפה אמיתי, רק ניסיונות נואשים של אנדי דלטון לקדם את הקאובויז עוד קצת במגרש, לדאלאס לא היה סיכוי לחזור מפיגור של 11 נקודות.
גיבסון עוד הוסיף טאצ'דאון שלישי בריצה על 37 יארד (115 בסך הכל) כדי להפוך את זה לתבוסה, וזה אפילו לא היה הסוף, כי כשדלטון ניסה להתחיל את ההתקפה הבאה, הוא מסר דווקא לידיים של מונטז סווט שהחזיר את החטיפה על 15 יארד לעוד טאצ'דאון.
4 צפייה בגלריה
אנתוני גיבסון
אנתוני גיבסון
זה מטוס? זה אווירון? לא זה אנטוניו גיבסון
(צילום: AP)
המשחק המוקדם של הערב היה הקרנבל הצבעוני שארה"ב נאלצה לוותר עליו השנה בגלל המגפה. דטרויט (7:4), שחטפה תבוסה על האפס מקרוליינה במחזור הקודם, הצליחה לייצר נקודות הפעם – אבל השילוב בין איבודי הכדור ליד האדירה של דשון ווטסון גמר אותה והיא הפסידה בבית 41:25 ליוסטון (7:4).
הליונס באמת עושים כל מה שאפשר בלי שחקני התקפה משמעותיים פצועים כמו קני גולאדיי ודינאדרה סוויפט, וניסו קצת טריקים כדי להיכנס חזק למשחק (כמו מהלך הטעיית המסירה הכפולה לפני הטאצ'דאון הראשון), אבל בתוך פחות משבוע הם התפרקו פעמיים בשתי דרכים שונות וזה היה מכוער. בין הרבע הראשון לשני הם איבדו את הכדור בשלוש התקפות רצופות, ויוסטון טרפה את המתנה. ג'יי-ג'יי וואט התחיל בחטיפת מסירה של מת'יו סטפורד בדרך לאנדזון, ולאחר מכן השמטה של ג'ונתן וויליאמס הייתה הפתח לטאצ'דאון קל של הטקסנס.
4 צפייה בגלריה
דשון ווטסון
דשון ווטסון
יכול לחייך. ווטסון
(צילום: AP)
איכשהו, האיבוד של קריון ג'ונסון לא גרם נזק כי הבלגן המוחלט במשחק הוביל לכך שסי-ג'יי פרוסייס מיוסטון עשה את אותו הדבר מיד לאחר מכן, אבל דטרויט איבדה את הראש לגמרי. ברבע האחרון קיבלנו פינאלה מהסרטים, כשווטסון מסר ברציפות שניים מהטאצ'דאונים שלו לוויל פולר על 40 ו-34 יארד. פולר תפס בסך הכל 171 יארד מ-318 שווטסון מסר.
ביום ראשון נקבל משחק ענק, כשטמפה ביי המגמגמת של טום בריידי תארח את פטריק מהומס והאלופה קנזס סיטי. גרין ביי – שיקגו, ראמס – סן פרנסיסקו, דנבר – ניו אורלינס, ג'קסונוויל – קליבלנד, ג'טס – מיאמי, ניו אינגלנד – אריזונה, מינסוטה – קרוליינה, אינדיאנפוליס – טנסי, סינסינטי – ג'איינטס, באפלו – צ'ארג'רס, אטלנטה – לאס וגאס. בשני: פילדלפיה – סיאטל.