הציפיות השנה ממכבי תל אביב היו גבוהות, במיוחד ביורוליג אחרי שדירגו אותה כאחת הקבוצות שתגיעה בוודאות לפלייאוף, אבל אנחנו רואים שהצהובים לא מוצאים את עצמם כרגע, והאמת היא שכדי לאתר את הגורם המרכזי לכך צריכים לחזור לטרום העונה.
מכבי הצליחה בגדול לשמר את הסגל שרשם אשתקד עונה כמעט חלומית. אלמלא הקורונה שחיסלה את העונה האירופית, האלופה הישראלית הייתה ככל הנראה מגיעה לפיינל פור.
1 צפייה בגלריה
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
(צילום: ראובן שוורץ)
אבל משהו העונה לא עובד. אנחנו רואים שאין למכבי את ''הקילר אינסטינקט'' שדחף אותה בעונה שעברה. יש יגידו שגם העובדה שאין קהל באולמות פוגעת בקבוצה, אבל מכבי מפסידה גם מול קבוצות שהיא צריכה לנצח בחוץ. זה קורה כמעט תמיד בדקות המכריעות, אז איכשהו השחקנים של יאניס ספרופולוס בועטים בדלי.
כריס ג'ונס הוא שחקן נחמד. קליעה באחוזים גבוהים יחסית, ראיית משחק ברמה טובה, אבל הוא ממש לא יכול להיות הרכז המוביל בקבוצת יורוליג עם יומרות לצמרת. מכבי הייתה וצריכה להביא רכז עם ניסיון עשיר יותר, קשוח בהגנה, אחד שיגיד לסקוטי ווילבקין תן לי לקחת את הזריקה האחרונה, שיידע לחדור לסל ולהפעיל את הגבוהים כמו שצריך. ג'ונס לצערנו כרגע מפעיל יפה מאוד את הגארדים, אבל פחות את הגבוהים.
הרבה אנשים נותנים ביקורות לא מוצדקות כלפי צמד הקרואטים, אך אם למכבי היה רכז שחודר ויודע לעבוד עם הגבוהים כמו שצריך, מכבי תל אביב הייתה במקום אחר וכמובן הביקורות האלה לא היו נשמעות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.