ניקיטה רוקאביצה נמצא בכושר מעולה מהשליש האחרון של העונה שעברה ועד לרגע זה. הוא מככב בליגה, מבקיע כמעט בכל משחק, הוא אימת ההגנות ומהווה בעיה לכל מאמן יריב - אבל אני גם לא חושב שמדובר בחלוץ ענק או יוצא דופן.
במכבי חיפה היו חלוצים מהגדולים שקמו ושיחקו בליגה הישראלית: אלון מזרחי, עופר מזרחי, ארמלי, סלקטר, יעקובו ועוד סקוררים רבים וטובים הרבה יותר מרוקאביצה. כדי להפוך לסקורר אמיתי, הוא חייב לשמור על יציבות לאורך זמן ממושך יותר, להבקיע ולבשל בעקביות כל זמן שהוא על המגרש. כן, הוא מהיר מאוד, פיזי ,יש לו תנועה טובה בחלק הקדמי והוא מגיע להרבה מצבים, אבל כמו בשבת האחרונה מול מ.ס אשדוד, הוא גם מחמיץ ללא הפסקה.

1 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה חוגג ומסמן למבקרים
(צילום: עוז מועלם)

חשוב לזכור שיש לרוקאביצה את את צ'ארון שרי מאחוריו וזה בונוס לא קטן, וחוץ מזה, אין מישהו דומיננטי בחוד שיערער על מעמדו בהרכב. יכול להיות שהוא מודע לכך שאנשים מדברים על כך, כי כאשר הבקיע מול אשדוד הוא חגג עם תנועות ידיים נגד אלה שמבקרים אותו, אבל יש בסיס לדברים.
בינתיים רוקאביצה מספק את הסחורה והוא המטרה החמה בחלק הקדמי של הקבוצה, אבל כדי שייצרב בזיכרון אצל הירוקים מהכרמל כאחד הגדולים באמת בתולדות המועדון - הדרך עוד ארוכה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.