למרות קמפיין חלש, נבחרת ישראל נמצאת במרחק של שני משחקים בלבד מעלייה ליורו, באדיבות מסלול ליגת האומות. עד אז בוועדת האיתור דאגו שלא ישעמם לנו, עם לא מעט דרמות ומהפכים בהליך בחירת המאמן הלאומי.
אנדי הרצוג כבר מזמן באוסטריה, איל ברקוביץ' הספיק להפוך לשם החם ואז לעשות פרסה, וכולם היו בטוחים שיוסי אבוקסיס, שנחשב למועמד המוביל לאורך כל הדרך, יקבל את התפקיד. בתווך, אברם גרנט חזר לתמונה, והיה מוכן להגיע לסיבוב שני.
1 צפייה בגלריה
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
החשיפה בשער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות"
אלא שאז הגיעה החשיפה ב"ידיעות אחרונות" שטרפה את הקלים, לפיה המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר מועמד לעמוד על הקווים במשימות הקרובות, ולמחרת זה כבר הפך לרשמי. בכדורגל הישראלי הרוחות עדיין סוערות ונוצר ויכוח האם מדובר בהחלטה נכונה של ועדת האיתור.
עכשיו מגיע תורכם. אנחנו מזמינים אתכם לכתוב לנו טורים, עד 800 מילה - האם וילי רוטנשטיינר הוא האיש הנכון לתפקיד מאמן נבחרת ישראל? כמובן שיש לכם כאן במה לכתוב בכל נושא ספורט שבוער בכם ולהפוך לפרשנים. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.