בית"ר ירושלים לא הרשימה במיוחד העונה, בלשון המעטה. יכולת המשחק שלה דלה, ובחירת המאמנים הייתה שגויה. אין ספק שהיא יכולה להשתפר בהרבה היבטים.
רוני לוי פתח את העונה כמאמן, אבל הוחלף במהירות ע"י סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. הם הנחו אותה עם סגנון משחק ייחודי ומעניין, צברו כמה ניצחונות וכמה הפסדים, ונעו באמצע הטבלה עם הפנים לעבר הפלייאוף העליון. אבל הקבוצה נפגעה מאוד מדחיית משחקים רבים בגלל הקורונה. הדבר יצר מספר בעיות: המיקום בטבלה היה נמוך בגלל המשחקים החסרים והשפיע מנטלית; המרחק בין משחק למשחק לא איפשר כניסה לכושר ומומנטום; ואז כשהלו"ז הפך למרתון, הקבוצה קרסה תחת העומס.

1 צפייה בגלריה
אורי מגבו בטירוף
אורי מגבו בטירוף
אורי מגבו בטירוף
(צילום: ראובן שוורץ)

בפלייאוף התחתון היא נאבקה ועדיין נאבקת להראות שהיא קבוצה טובה, אך זה לא בדיוק מצליח לה. המיקום שלה הוא בטח לא מה שציפו לראות במועדון, שלא לדבר על האוהדים. הקבוצה איבדה את המוטיבציה בפלייאוף התחתון, לא ממריאה וטעונה שיפור רב. למאמן הזמני יוסי מזרחי יש אחריות לכך, אך גם לשחקנים שמחויבים להתאמץ ולהביא את הקבוצה להישגים טובים.
יש עבודה ויש עם מה לעבוד - ומהנקודה הזאת העניין מתחיל. המטרה של בית"ר ירושלים היא להשתפר במשחקים שנותרו העונה, ולנסות לסיים אותה במומנטום חיובי. שני ניצחונות יכולים להביא למחמאות ולמצב רוח טוב, ובית"ר תוכל לקחת את זה איתה לעונה הבאה. יש לה את היכולת להפתיע ולהשתפר במשחקים הבאים, יש חומר מצוין בסגל, מזרחי ייצב את הקבוצה - ונשאר רק הכדורגל השמח.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.