דרמה אדירה בליגת הכדוריד. המחזור העשירי נחתם הערב (חמישי) במשחק מותח בו השיגה הפועל אשדוד ניצחון 26:27 על מ.כ חולון בחוץ בזכות שער של רם טורקניץ בשניות הסיום.
חולון (מדורגת שישית), ששיחקה ללא הקפטן הפצוע בראל לנציאנו, ספגה את הפסדה הביתי הראשון העונה. אשדוד (מדורגת רביעית) כבר הוליכה בפתיחה ביתרון של ארבעה שערים, אבל ריצה של חולון ושערים של אבירן יוסף ומילוש סאביץ' הובילו לשיוויון 10:10 ובהמשך למשחק צמוד. שני השוערים, טומיסלאב סטויקוביץ' (אשדוד) ומירזה הסליץ' (חולון) הצטיינו. טורקניץ סיים את המשחק עם 6 שערים. הכובשים הבולטים בחולון היו סאביץ' ובן זימן עם 6 כ"א.
1 צפייה בגלריה
קושמרו וניבו לוי עוצרים את בן זימן
קושמרו וניבו לוי עוצרים את בן זימן
קושמרו וניבו לוי עוצרים את בן זימן
(צילום: ענבר חורי, מ.כ חולון)
אתמול (ד') השיגה א.ס רמה"ש את הניצחון העשירי שלה, 27:34 על מכבי תל אביב ונותרה מושלמת לפני שתארח ביום שני את מכבי ראשל"צ, שגברה 26:35 על קרית אונו. הפועל באר שבע הוליכה ב-5 שערי יתרון על א.כ נס ציונה וכמעט ספגה שיוויון בשנייה האחרונה לפני שניצחה 28:29. בני הרצליה ניצחה 36:38 את קריית מוצקין אחרי שכבר הוליכה ביתרון של שבעה שערים.
שלשום, בפתיחת המחזור, השיגה מכבי דימונה ניצחון היסטורי, ששם קץ ל-26 הפסדים רצופים, וגברה 27:29 על עירוני רחובות, שנותרה אחרונה ללא נקודות וגם ללא מאמנה שחר הבר שסיים את תפקידו.
המחזור ה-11 יפתח ביום ראשון: הפועל ראשל"צ - בני הרצליה, א.כ נס ציונה - מכבי ת"א. ביום שני: מכבי דימונה - מ.כ באר שבע, א.ס רמה"ש - מכבי ראשל"צ, הפועל אשדוד - עירוני רחובות. מכבי קרית מוצקין - מ.כ יובלים חולון.