מאמן פוטבול בתיכון באוהיו וששת עוזריו פוטרו מעבודתם אחרי שהכריחו צעיר יהודי מקבוצת בית הספר לאכול חזיר במרכז המגרש אחרי אחד האימונים. כלי התקשורת הגדולים בארצות הברית, מ-ESPN ועד הניו יורק פוסט, פרסמו את הסיפור המרתיח וצריך להגיד גם די מוזר הזה.
על פי טענת עורך הדין של הצעיר, אד גילברט, אותו צעיר יהודי ששמו לא פורסם בכתבה, ויתר על אימון רשות שהיה לקבוצת הפוטבול מכיוון שסבל מכאבים בכתף. בעקבות כך המאמן מרקוס ווטלי יחד עם עוזריו הכריחו אותו לשבת במרכז המגרש ולאכול מגש שלם של פיצה עם פפרוני.
2 צפייה בגלריה
דרק קאר
דרק קאר
אילוסטרציה
(צילום: AP)
אחרי שהצעיר אמר להם שהוא אוכל כשר ואסור לו לגעת בפפרוני, אישר לו המאמן להוציא את בשר החזיר מהמשולשים ולאכול. יש לציין כי משפחתו של הצעיר לא מסתפקת בפיטורי הצוות ומתכוונת לתבוע את בית הספר.
הסיפור התפוצץ אחרי שאחד מעוזרי המאמן שלא הרגיש בנוח עם הסיטואציה סיפר על האירוע המטריד להנהלת בית הספר וגם למשפחתו של הצעיר. הנהלת בית הספר פתחה מיד בחקירה ומהר מאוד הגיעה לסרטון ממצלמות האבטחה שמראה בדיוק את מה שקרה.
2 צפייה בגלריה
פיצה פפרוני
פיצה פפרוני
פיצה פפרוני
(צילום: shutterstock)
עורך הדין שייצג את ווטלי בדיון שנערך לו אצל הנהלת התיכון, פטר פטאקוס, טוען שהעניין נופח והרבה מאוד פרטים שנמסרו הם שקריים. הטענות שלו גובו על ידי חמישה שחקנים אחרים מקבוצת התיכון שהגיעו לתמוך במאמנם ובעוזרים.
על פי הטענה, הנער היהודי יכול היה לעזוב את המקום בכל שלב שרצה, והמאמן ווטלי אף הציע לו לאכול חתיכות של עוף במקום הפיצה אחרי שאמר לו כי אסור לו לאכול חזיר. בנוסף, עורך הדין ציין שהנער בחר בעצמו לאכול את הפיצה אחרי שהוריד ממנה את חתיכות הפפרוני.