אני חושב שבפעם הראשונה קיבלה הנהלת ההתאחדות לכדורגל החלטה ראויה בהחלט, ואף מתבקשת, לגבי מינוי מאמן הנבחרת. לאור הנסיבות המיוחדות שנוצרו, ובגלל שעדיין לא יודעים בוודאות מה קורה עם הקורונה, חוסר הוודאות גרם לראשי ההתאחדות לעשות חשבון נכון ולהבין שיש להם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה תחת חוזה. אף אחד מאיתנו לא יודע בוודאות מה קורה ומה יקרה בעתיד לאור הנסיבות בעולם. אנחנו צריכים לבדוק היכן ניתן לחסוך בכספי ציבור לאור המצב הכלכלי הקשה, ולנסות לעשות את המיטב, והצוות של וילי רוטנשטיינר ואלון חזן הוא לכל הדעות צוות ראוי בהחלט לטובת עם ישראל.
יחד עם זאת, הדרך הייתה חייבת להיות אחרת. סוף מעשה במחשבה תחילה, וההחלטה הנכונה הייתה צריכה להתקבל עוד לפני שהחליטו לזמן את קלינגר, אבוקסיס, גרנט וברקוביץ' לראיונות. מדובר בשמות המובילים כיום בכדורגל הישראלי, וכולם ללא יוצא מן הכלל ראויים להיות מאמני הנבחרת. אני בטוח שלקברניטי ההתאחדות לא הייתה כוונה של זדון או של משחק מכור כמו שנרמז לא אחת, אבל הדברים יצאו לא טוב.

1 צפייה בגלריה
ההתאחדות לכדורגל
ההתאחדות לכדורגל
ההתאחדות לכדורגל
(צילום: עוז מועלם)

אני בטוח שכל השמות האלה יגיעו לאמן את הנבחרת, כל אחד בתורו (גרנט כבר היה שם). אישית, מבין הישראלים אני מעדיף את יוסי אבוקסיס. הוא הוכיח את עצמו לאורך כל תקופת האימון שלו, יש לו ניסיון - הן בנבחרת והן בקבוצות - והחוכמה היא להצליח בקבוצות קטנות ולא בעלות תקציב ללא הגבלה. אבוקסיס הוא מאמן ממוקד וחדור מטרה שיודע להשיג לתוצאות, וזה מתאים לנבחרת ישראל במבט קדימה.
אני מאחל לכל השמות הצלחה, ובטוח שהמינוי של רוטנשטיינר מדויק. עכשיו הגיע הזמן שלו לעבוד.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.