משהו שונה קורה במילאנו העונה. עם שחקנים כישרוניים וצעירים, גרזן אמיתי בקישור שעושה עבודה שחורה, הגנה מעולה וזלאטן אחד, מילאן מתפוצצת. לאחר הרבה שנים בהן לא הייתה מועמדת לאליפות, ואיטליה הייתה שייכת לגברת הזקנה מטורינו במשך 8 עונות רצופות, חזרה אחת האימפריות הגדולות למאבק האליפות - והיא אולי גם הפייבוריטית לתואר.
הרוסונרי עושים עונה אדירה עד כה ומשלבים לא מעט שחקנים צעירים בהרכב, שגם מספקים ועוד איך את הסחורה. אם זה ינס פטר האוגה שפורח העונה, או תיאו הרננדז שנחשב כיום לאחד המגנים הטובים בעולם, או רפאל לאאו שכשאיברהימוביץ' היה פצוע, סיפק את הסחורה וכבש 5 שערים ובישל 4.
1 צפייה בגלריה
קלבריה חוגג עם החברים
קלבריה חוגג עם החברים
קלבריה חוגג עם החברים
(צילום: AFP)
איברהימוביץ' בן ה־39 כבש 13 שערים ב־11 הופעות, פלא אנושי והשחקן הדומיננטי ביותר בקבוצה. שחקן שתרם לא פחות ונמצא מחוץ לאור הזרקורים' הוא פרנק קסייה. הקשר בן ה־24 הוא אחת הסיבות לעונה הנהדרת של מילאן. קסייה הוא לא הקשר האחורי של פעם, הוא כזה שמחלץ, מתקל, שחקן ''box to box'', מניע את המשחק, ולפעמים נראה שהוא פשוט שולט במשחק לבדו.
תחת פיולי, מילאן פשוט פורחת. המערך שפיולי משחק תחתיו הוא 4־5־1, מה שנותן אופציה למגנים לעלות למעלה ועם קישור מעובה שכזה, גם לקשרים. עד ההפסד ליובנטוס בתחילת ינואר, הרוסונרי עמדו על רצף אדיר של 27 משחקי ליגה ללא הפסד. למרות שני ההפסדים הרצופים שכרגע אולי יהוו הצטרפות עוד קבוצה למאבק האליפות, עושה רושם שמילאן עד כה הייתה הכי יציבה - והיא גם הספיקה לחזור לעצמה בבולוניה.
הרוסנורי העונה הם משהו מיוחד. משהו שלא ראינו ממילאן מאז השנים הגדולות שלה בעשור הקודם. איברהימוביץ חזר בעונה שעברה למילאן לעוד עונה בינונית שלה, אך השנה הוא מוביל אותה כנגד כל הציפיות לאליפות ראשונה לאחר כמעט עשור. וכל זה למרות שלמילאן אין סגל נוצץ כמו יובנטוס או של קבוצות אחרות בצמרת. תחת המערך של פיולי, הכל עובד.
כשגם מנדז'וקיץ' חתם ועיבה את הסגל בעוד ניסיון ויכולת כיבוש שערים, ויובנטוס לא ממש פורחת תחת פירלו העונה, האם באיטליה סוף סוף תהיה אלופה חדשה? והאם היא תהיה מילאן? לנו נשאר רק לצפות ולחכות מהצד.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.