קודם כל אתחיל בכך שאני מכביסט, זו הדעה האישית שלי, אז סיכוי טוב שלא כולכם תסכימו איתי. אז ככה: בזמן האחרון יש המון, אבל המון אש לעבר דראגן בנדר. והאמת? לדעתי אוהדי מכבי ת"א פשוט טועים בענק!
עם כל הכבוד לבנדר ולכל 213 סנטימטריו, מה אתם מצפים שהבן אדם יעשה? אז נכון, הוא לא בכושר ולא מזכיר אפילו במעט שחקן ברמת יורוליג, אבל מה אתם רוצים ממנו? שלא יעלה לפרקט כשמבקשים ממנו? אין סיכוי! ולכן האש צריכה להיות לעבר הרשות המחוקקת - במקרה הזה יאניס ספרופולוס, ולא אל הרשות המבצעת - במקרה הזה בנדר.

1 צפייה בגלריה
דראגן בנדר
דראגן בנדר
דראגן בנדר
(צילום: עוז מועלם)

אני כ"כ אוהב את יאניס, אוי, כמה שאני אוהב אותך יאניס, ויחד איתי יש עוד אלפי אוהדים שמאוהבים ביווני, ולכן אולי קשה להם לתת עליו ביקורת. אבל כרגע יאניס מתעקש שוב ושוב ושוב ושוב שהקרואטי יהיה על המגרש, למה? אין לי מושג. המצב בו יאניס מפנק את בנדר בדקות נמשך מרגע חזרתו למכבי (מלבד המשחק הראשון), אבל נגד אנאדולו אפס זה כבר עבר כל גבול.
ב-15 הדקות הראשונות של המשחק היה שחקן אחד בצהוב שלא ירד מהפרקט, כן, ניחשתם נכון, בנדר. למה הוא לא ירד מהפרקט? למה להתעקש עליו כשברבע שעה הזאת כל מה שהוא עשה זה להוריד 2 ריבאונדים (כמובן שבהגנה...) ולאבד 2 כדורים. למה?! חשבתם שלאחר שהוא ירד אל הספסל הוא לא חזר אל הפרקט במחצית הראשונה? כמובן שהוא חזר! יאניס נתן לו לנוח 3 דקות והחזיר את הסטאר למגרש. במחצית השנייה נראה שיאניס טיפה מתאפס על עצמו ונתן לו לשחק רק ארבע דקות, אבל היי! לפחות בנדר קלע במחצית השנייה! כן... 2 נקודות...
ההתעקשות הזאת על בנדר לא מובנת. זה לא שיש פה שחקן עם חוזה ארוך טווח שצריך להכניס אותו לעניינים, לא! ממש לא! עוד חודש וחצי פלוס מינוס בנדר כבר בנתב"ג (במידה שהוא לא מתאפס על עצמו, כמובן ...).
לסיום, 2 נקודות: 1. אוהדי מכבי - חלאס עם הטענות אל בנדר. הוא לא עושה את זה בכוונה, לעומת יאניס שדווקא כן יש לו שליטה על המצב ומחליט להתעקש. אני יודע שזה קצת קשה לבוא בביקורת אל יאניס אחרי מה שהוא עשה במועדון, אבל היי, יאניס של 20/21 זה ממש לא יאניס של 19/20.
2. יאניס, שחרר אותנו מבנדר ותן קצת דקות לעוז בלייזר שנראה נהדר מאז שהתחיל ללבוש צהוב. ואם גם עם בלייזר לא הולך, יש את אנג'לו קלויארו שיכול לשחק נהדר בעמדה 4.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.