אביב גוזלי ממשיך לרשום הצלחות בבלאטור. לוחם ה-MMA הישראלי ניצח לפנות בוקר (שבת) בהכנעה את שון פלטון בתחרות הבלאטור 259 שנערכה בקונטיקט, ארה"ב.
גוזלי השיג את הניצחון כבר בסיבוב הראשון כאשר הצליח לבצע נעילת עקב על יריבו אחרי שהפיל אותו לקרקע. פלטון נכנע ובאתר של הבלאטור סיכמו: "נראה שגוזלי מהווה בעיה עם ההכנעות שלו".
2 צפייה בגלריה
אביב גוזלי
אביב גוזלי
אביב גוזלי
(צילום מסך)
בכך עלה גוזלי (20), המתחרה בקטגוריית משקל של עד 71 ק"ג, למאזן 0:6 בקריירה, אחרי שאת כל ניצחונותיו השיג בהכנעה. ביום שני הקרוב הוא ישוב לישראל.
גוזלי, תושב בת ים, אמר במסיבת העיתונאים בה ישב עטוף בדגל המדינה: "ההרגשה מדהימה. השבועות האחרונים היו מטורפים בגלל מה שקרה במדינה שלי. בגלל זה היה מאוד מרגש עבורי לנצח. עשיתי את זה בשביל המדינה שלי ואני מאוד גאה, זו המדינה הטובה ביותר בעולם".
גוזלי סיפר על מה שהתרחש בישראל: "נפלו טילים בקרבת הבית של אמא שלי וזה עצוב מאוד שאחר כך הופכים אותנו לאנשים הרעים. אנחנו בסך הכל רוצים לחיות בשלום. זה היה הדבר הקשה ביותר בשבילי לפני הקרב, כל הזמן חשבתי על המשפחה שלי ושאני רוצה לחזור להיות איתם. השתמשתי בזה כדי להגביר את המוטיבציה שלי ולנצח עבור כל מי שנמצא שם".
2 צפייה בגלריה
אביב גוזלי
אביב גוזלי
גוזלי
(צילום: bellator)
על ניצחונו אמר גוזלי: "הייתה לי תוכנית לנצח בקרב על הקרקע וזו העבודה שלי - להכניע אנשים. אני גם עובד על העמידה שלי והבעיטות הנמוכות ומשתפר מקרב לקרב. זו רק ההתחלה. המטרה שלי היא להיות האלוף ואני מוכן להילחם בכל מי שיתנו לי". על העובדה שהוא ממשיך את המסורת של אביו, חיים גוזלי, אמר אביב: "אמרתי לו לפני הקרב שאני הולך לנצח בשבילו ולהמשיך את המורשת שלנו".
בארה"ב לא נותרו אדישים להישגיו של הישראלי ובאתר "פאנסיידד" כתבו לקראת התחרות: "גוזלי הוא הלוחם שצריך לצפות זו, יש לו עתיד מזהיר. הוא עושה עבודה נהדרת ויש לו כישרון הכנעה יוצא מכלל. הוא מסוגל לעשות את זה מהר, אז אל תמצמצו, כי אז אתם יכולים להחמיץ את זה".
בקרב במשקל עד 66 ק"ג ניצח לאנדרו הוגו את דריון קולדוול בהחלטת שופטים חצויה. אוסטין וונדרפורד (83 ק"ג) ניצח את פביאן אדוארדס בהחלטת שופטים פה אחד. בקרב המרכזי לנשים במשקל עד 66 ק"ג ניצחה כריס סיבורג את לזלי סמית' בנוק אאוט בסיבוב החמישי. בקרב במשקל עד 57 ק"ג הפסידה ולארי לורדה לחנה גיי בהחלטת שופטים פה אחד. היה זה ההפסד הראשון בקריירה של לורדה.