הליגה האיטלקית מספקת העונה הרבה רגעים מרגשים, מותחים, דרמטיים, שמחים ועצוביםף אבל יש קבוצה שעולה על כולן ומבשרת על קאמבק ענק.
עונת 2020/21 כבר הגיעה לחצי הדרך, ומילאן המתחדשת של זלאטן איברהימוביץ' הוכתרה כאלופת החורף לראשונה אחרי עשור. באותו מקרה היא זכתה גם באליפות, וגם אז זלאטן הוביל אותה. כנראה שהשוודי בן ה-39 מביא לה מזל.

1 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
(צילום: AP)

המתחרות עושות לה צרות - אינטר קרובה מאוד (מילאן ניצחה בדרבי בליגה והפסידה בגביע), אטאלנטה ניצחה אותה 0:3 בסן סירו ויובנטוס, למרות שהיא נראית פגיעה מתמיד, שומרת על מרחק שבע נקודות שכריסטיאנו רונאלדו יכול למחוק. אבל אם תסתכלו על הסגל של מילאן, אפשר להיות מופתעים במידה מסוימת מכך שהקבוצה רצה כ"כ חזק. לא שהוא חלש, אבל שחקנים רבים עובדים קשה, מתעלים על עצמם ומגיע להם כל הכבוד על כך.
בסגל אפשר למצוא את ג'יג'ו דונארומה בן ה-21, השוער המצוין שנחשב כבר ותיק בקבוצה, ומוערך בשווי של כ-60 מיליון אירוץ הוא אחד האחראים לכך שמילאן מחזיקה בהגנה מעולה שספגה רק 22 שערים בליגה. לפניו קשה להתעלם מהמגן השמאלי בן ה-23 תאו הרננדז, יוצא מחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד שניחן במהירות יוצאת מן הכלל. אחרי שלא מצא את עצמו בספרד, גם בריאל מדריד, הצרפתי מוכיח שהוא שווה יותר ממה שחשבו.
הקישור הוא המקום בזכותו באמת אפשר לחזות עתיד גדול למילאן, כי רוב השמות צעירים. סנדרו טונאלי, קשר הגנתי בן 20 בלבד, הגיע בקיץ מהיורדת ברשיה ומפגין יכולת מסירה מעולה ופוטנציאל להפוך לאחד הטובים בעמדה בעולם. פרנק קסייה בן ה-24 הוא האיש שמחזיק את הקישור, יודע לתקל, לחלץ ולהניע את המשחק, ומילאן פשוט לא יכולה בלעדיו.
ההתקפה היא חולייה מרתקת: הקיצוני השמאלי ינס-פטר האוגה (21) הגיע למילאן די במקרה. הוא לא היה בפנקסי הסקואטים, אך כאשר שיחק בבודו גלימט הנורווגית במוקדמות הליגה האירופית מול מילאן, האיטלקים התרשמו ממנו. האוגה הוא שחקן מהיר מאוד עם כדרור מצוין, ויכול להתפתח למשהו מיוחד. הקאן צ'לאנולו, הטורקי בן ה-26, משחק זו השנה הרביעית במילאן, ולמרות שהוא ברירת מחדל בעמדת הקשר ההתקפי, מה מוסר נפלא ומומחה בכדורים חופשיים.
ויש את זלאטן: יכולת מדהימה עם הכדור, דריבל שאין לאך אחד אחר, מסירות יוצאות דופן בלשון המעטה ושערים שמדהימים את עולם הכדורגל בכל פעם מחדש. מילאן לא נכנסה לעונה הזו כמועמדת המובילה לאליפות, אבל השחקנים שמוציאים מעצמם מעבר לציפיות מהם קיבלו תיאבון.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.