מי היה מאמין שדווקא בעונה גרועה מבחינתו, בה יצא מ-16 הראשונים בדירוג העולמי, סטיוארט בינגהאם (44) נמצא בעמדה להעפיל לגמר אליפות העולם בסנוקר בפעם השנייה בחייו? בינגהאם מוביל 11:13 על מארק סלבי (37) בתום שלושה סשנים וזקוק לארבעה משחקונים נוספים כדי להבטיח את מקומו בגמר הגדול.
אחרי 4:4 בתום היום הראשון, סלבי היה טוב יותר בסשן הבוקר אתמול, ועם שני סנצ'רים רצופים של 134 נקודות עלה ל-7:9. סשן הערב לעומת זאת היה בסימן בינגהאם. אלוף העולם ב-2015 השווה ל-9:9 עם ברייקים מרשימים של 131 ו-96 נקודות, ולאחר מכן ניצח במשחקון מפרך נוסף שנמשך יותר משעה כדי ליטול את היתרון. המומנטום של בינגהאם נמשך והוא ניצח גם בשני המשחקונים הבאים ועלה ל-9:12.
3 צפייה בגלריה
סטיוארט בינגהאם
סטיוארט בינגהאם
סטיוארט בינגהאם
(צילום: gettyimages)
סלבי שידוע כאחד השחקנים הכי קשוחים מנטלית בסבב, התעשת, ניצח במשחקון הבא שאותו התחילו מחדש פעמיים וגם במשחקון ה-23. המשחקון ה-24 היה ארוך מאוד וגם כשבינגהאם כבר השיג ברייק של 63 נקודות, סלבי התעקש לחזור לשולחן למרות שהיה זקוק לחמישה סנוקרים. סלבי השיג סנוקר אחד, אך לא יותר מכך – ובינגהאם הבטיח ניצחון במשחקון ויתרון של שני משחקונים לקראת הסשן הרביעי והאחרון היום ב-16:30.
קיירן ווילסון (29) נמצא בעמדה טובה להעפיל זו השנה השנייה ברציפות לגמר כשהוא מוביל 6:10 על שון מרפי (38). למעשה ווילסון יכול להיות מעט מאוכזב שהוא מוביל רק בארבעה משחקונים, אותו היתרון שבו החזיק בתום היום הראשון של ההתמודדות.
3 צפייה בגלריה
מארק סלבי
מארק סלבי
מארק סלבי
(צילום: gettyimages)
ווילסון עם שני ברייקים נאים של 60 ו-131 נקודות הגדיל את יתרונו ל-4:10. מרפי הוביל 18:59 במשחקון ה-15, אך העניק לווילסון הזדמנות לגנוב את המשחקון כשהחטיא כדור אדום. ווילסון לא ניצל את הצ'אנס והחמיץ אף הוא כדור אדום, מה שאיפשר למרפי לצמק ל-10:5.
גם במשחקון ה-16 לווילסון הייתה הזדמנות לנצח, אך אחרי רצף של 46 נקודות הוא איבד פוזיציה על הכדורים. אחרי מספר מכות הגנתיות של שני השחקנים, מרפי הטביע אדום רחוק וקשה והמשיך משם לרצף של 86 נקודות. למרות שהוא עדיין בפיגור, מרפי היה מרוצה מאוד מהקאמבק שלו בסיום הסשן והניף אגרוף לפני יציאתו מהאולם.
3 צפייה בגלריה
קיירן ווילסון
קיירן ווילסון
קיירן ווילסון
(צילום: gettyimages)
המשחק יושלם בשני סשנים היום ב-12:00 וב-21:00. מרפי יקווה להמשיך מהמקום שבו הסתיים הסשן השני ולהשלים מהפך, בעוד ווילסון יעשה הכול כדי לא לתת להזדמנות שנקרתה בפניו לברוח מידיו.