גילוי נאות, אני לא מחזיק ממונאס דבור, למרות שמדובר בשחקן טוב שראוי להיות בנבחרת ישראל. זה לא משהו אישי, אני בהחלט מעריך את הצלחתו בחו"ל שנובעת מהיותו מהיר וחזק בעל נתוניים פיזיים של שחקן אירופי. עם זאת, צריך לזכור שהוא כיכב ברד בול זלצבורג, קבוצה שהיא בערך ארבע רמות מעל הליגה האוסטרית. גם אם תשים שם את גיל יצחק, חלוץ ליגה לאומית, הוא יכבוש שם כנראה 20 שערים בעונה.
דאבור הוא שחקן מאני טיים חלש ביותר, ובכדורגל זה מה שקובע בסופו של דבר. אני בטוח ששון וייסמן שווה הרכב לפניו, ואפילו הילד עילאי אלמקייס נכנס וכבש שער גורלי ב־20 הדקות שבהן שיחק – דבר שדאבור לא עושה משחק אחרי משחק, קמפיין אחרי קמפיין.
1 צפייה בגלריה
מונס דאבור חוגג
מונס דאבור חוגג
מונס דאבור. לא פוגע במדים הלאומיים
(צילום: עוז מועלם)
היותו של וילי רוטשנטיינר אוסטרי לא אמור להקנות לדאבור מקום בטוח בהרכב הנבחרת. אין כימיה בינו לבין ערן זהבי והוא פוגע במרקם של הנבחרת ובסיכויים שלה לנצח.
אני בהחלט מאמין שרוטנשטיינר הוא אדם מאוד אינטלגנטי, ושני המשחקים שלו עד כה הם שיפור ענק לעומת אנדי הרצוג הטירון לפניו. הנבחרת נראית מגובשת, חכמה ולא פראיירית. רק ווילי, עזוב אותנו מדאבור, תתקדם לווייסמן, ואפילו לדור מיכה, שיכול לבשל לזהבי שערים ללא סוף כמו שעשה כאשר מכבי ת"א עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
פורסם לראשונה: 05:34, 09.09.20