מותה של אגדה. אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, מרווין האגלר, שהחזיק בתואר העולמי במשקל בינוני בשנות ה-80 ונודע גם כשחקן קולנוע, הלך לעולמו בגיל 66.
המתאגרף שנוסע בכינויו Marvelous (נפלא) זכה לראשונה בתואר ב-1980 לאחר שניצח את הבריטי אלן מינטר. הוא שמר עליו 12 פעמים עד שהפסיד לשוגר ריי לאונרד ב-1987.
3 צפייה בגלריה
מרווין האגלר
מרווין האגלר
שמר על התואר העולמי 12 פעמים. מרווין האגלר
(צילום: AP)
(צפו במרווין האגלר מנצח את תומאס הרנס)
ניצחונותיו על רוברטו דוראן ב-1983 ותומאס הרנס ב-1985 נכנסו לקלאסיקה כגדולים ביותר שלו. את הרנס הוא ניצח בקרב שנמשך שלושה סיבובים וזכה לכינוי "המלחמה". אחרי שאיבד את התואר ב-87' פרש מאיגרוף בגיל 33, עבר להתגורר באיטליה ושיחק בסרטים. ב-1993 נכנס להיכל התהילה העולמי של האיגרוף.
אשתו של האגלר, קיי ג'י האגלר, הודיעה על מותו כשכתבה בפייסבוק: "אני מצטערת להודיעה הודעה עצובה. לצערי בעלי האהוב מת היום במפתיע בביתנו שבניו המפשייר. משפחתנו מבקשת שתכבדו את פרטיותנו בתקופה קשה זו".
(צפו בהאגלר מנצח את רוברטו דוראן)
3 צפייה בגלריה
מרווין האגלר
מרווין האגלר
הניצחון על רוברטו דוראן היה אחד הגדולים של האגלר
(צילום: AP)
האגלר נולד בניו ג'רזי ועבר עם משפחתו להתגורר בברוקטון, מסאצ'וסטס בסוף שנות ה-60. בתחילת שנות ה-70 התגלה כישרון האיגרוף שלו על ידי האחים פטרונלי, שניהלו מכון במקום.
ב-14 שנות קריירה שנמשכו מ-1973 עד 1987 רשם האגלר 62 ניצחונות מתוך 67 קרבות בהם השתתף (52 בנוק אאוט), הפסיד בשלושה וסיים שני קרבות בתיקו. ראש עיריית ברוקטון, רוברט סליבן, כינה את מותו של האגלר "הפסד הרסני לעיר".
3 צפייה בגלריה
מרווין האגלר
מרווין האגלר
הקריירה של האגלר נמשכה 14 שנה
(צילום: AP)
הקרחת של האגלר הייתה סמלו המסחרי ובלטה בצילומים שלו לאורך השנים. באחד הראיונות שהעניק אמר: "אם מישהו יחתוך את הקרחת שלי ויפתח את הראש הוא ימצא בפנים שתי כפפות איגרוף. זה כל מה שאני, אני חי את זה".
מתאגרף עבר אחר, אוסקר דה לה הויה, הגיב: "הצטערתי לשמוע על מותו של מרווין האגלר, אחד הגדולים שנכנסו אי פעם לזירה".