זה לא סוד שרוברט לבנדובסקי הוא אחד החלוצים המובילים בעולם מזה שנים. למעשה, אלמלא ביטול פרס כדור הזהב העונה (בגלל הקורונה, כמובן) , פרס שהפך לכמעט בלעדי עבור רונאלדו ומסי - היה מוכתר ככדורגלן השנה בעולם.
הכדורגלן הפולני בן ה-32 הוא שיאן ההופעות והשערים בנבחרתו ומשמש בה כקפטן. כמו כן, מדובר בשחקן שמזה עשור כובש בצרורות בבונדסליגה, ראשית בדורטמונד ובשש העונות האחרונות במדי באיירן מינכן. יש לו תארים רבים ובנוסף הוא השני בטיבו מבין כובשי כל הזמנים במועדון.

1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(צילום: gettyimages)

יש ללבנדובסקי רק תואר קבוצתי אחד שחסר לו כדי להיכנס לפנתיאון של הגדולים באמת - והוא זכייה בליגת האלופות. כמו שבאיירן נראית, הבווארים בכושר שיא ולא לחינם זכו בדאבל. יש להם מאמן פנטסטי בשם האנזי פליק, שהגיע בנובמבר כמאמן זמני והשכיח את ניקו קובאץ' האנמי. בניגוד לשנים האחרונות, יש ללבנדובסקי שכבש 51 שערים בכל המסגרות גם סיוע. הכוונה היא לכוכב העולה סרג' גנאברי וכן לתומאס מולר, שמתחיל לחזור קצת לחיים אחרי כמה שנים איומות. לשניים 31 שערים ביחד.
משחק הגומלין נגד צ'לסי בשמינית הגמר (הגרמנים ניצחו 0:3 באגנליה במשחק הראשון) ייתן לבאיירן סיכוי להתחיל מסע זכייה בטרבל שני בתולדותיה, הקודם היה ב-2013. כמו שהם נראים כרגע, אין אף קבוצה שמסוגלת לעצור אותם. אולי ריאל מדריד. אבל כמו שאומרים, כל מסע מתחיל בצעד קטן.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.