הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת חידוש העונה אחרי פגרת הקורונה. כמה שעות קודם לכן חתם קפטן הקבוצה, תומר גינת, במטרופוליטנס הצרפתית ל-2020/21, מה שכמובן משך תשומת לב גם באירוע.
"אני שמח ומתרגש, אבל יש לי עוד חודש וחצי, בתקווה קצת יותר מזה, כאן בבית שלי בהפועל תל אביב, ורק בזה אני מתרכז כרגע", אמר גינת.
3 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
גינת. בינתיים הוא עוד בהפועל
(צילום: יאיר שגיא)
יושב הראש, רמי כהן, הוסיף: "הכל עם תומר תמיד היה גלוי ועל השולחן. היה לנו ברור כי אם הוא יישאר בארץ הוא ישחק רק בהפועל, אבל שהוא מאוד רוצה לצאת לחו"ל. כשהוא סיפר לנו היום הייתי מאוד שמח בשבילו. אני מאחל שיהיו לנו עוד שחקנים כאלה בהמשך". המאמן, יאניס קסטריטיס, אמר באותו נושא: "מבחינה אישית זה משמח אותי מאוד ואני גאה בו. הוא נתן עונה נהדרת. עוד לפני שהגעתי לקבוצה תומר הוכיח את יכולתו ואת המחויבות שלו לקבוצה".
קסטריטיס הגיע לקראת סוף מאי ארצה ושהה בידוד. היום הוא סיים את הבידוד והעביר לראשונה את אימון הקבוצה: "אני מאוד נרגש לקראת החזרה לליגה. יש לנו עשרה ימים להתכונן לקראת חזרת הליגה. נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו".
3 צפייה בגלריה
קסטריטיס נוחת
קסטריטיס נוחת
קסטריטיס. סיים את הבידוד היום
(צילום: מוטי קמחי)
כהן דיבר על חזרת הליגה: "אנחנו שמחים לפתוח עוד חצי עונה בצורה קצת מוזרה ושונה. היה חשוב מאוד להחזיר את הכדורסל. הצלחנו לגבש קבוצה שאנחנו אוהבים אותה עם הרבה חבר'ה שהיו ועוד כמה חדשים".
יושב הראש התייחס גם לתקרית של ג'ורדן המילטון שהפר את תנאי הבידוד, לצד הביקורת של כהן עצמו על שחקני מכבי ת"א: "יש הבדל גדול. הביקורת הייתה על הניסיונות לחבל בחזרה לשחק כדורסל. בין לבין בתוך הביקורת היו שחקנים שהפרו את הבידוד ולא נענשו. ג'ורדן עשה טעות, נכנס לחנות, הוא לא הלך למסיבה או לבר, הוא נענש, אנחנו נענשנו וממשיכים הלאה".
3 צפייה בגלריה
רמי כהן מגיע לישיבה
רמי כהן מגיע לישיבה
כהן. מהתומכים הגדולים לחידוש העונה
(צילום: יאיר שגיא)
עם היציאה לפגרה דורגה הפועל ת"א רק במקום התשיעי כשבמאזנה שמונה ניצחונות מול 13 הפסדים. במחזור ה-22 שייערך ב-21 ביוני ויחדש את העונה, תפגוש הקבוצה בחוץ את מכבי חיפה. למרות שהסיכוי שלה להתברג בסופו של דבר מעל למקום השביעי קלוש, והמשמעות של זה היא מפגש מול מכבי תל אביב או הפועל ירושלים ברבע גמר הפלייאוף, האדומים לא עשו לעצמם הנחות בהרכבת הסגל. בניגוד לקבוצות אחרות שנחלשו, הסגל האדום נשאר חזק. המילטון וסק הנרי חזרו מארה"ב, והקבוצה צירפה את הסנטר טאליב זאנה שמוכר מתקופתו בעירוני נס ציונה, ואת הגארד הצעיר ג'ורדן דייויס.
בגזרה הישראלית הסגל של קסטריטיס כולל כאמור את גינת, כרם משעור, חואקין שוכמן, ים מדר ושווה לשים לב גם לרז אדם, שזכה עם נבחרת העתודה באליפות אירופה והעונה הפך לאחד השחקנים המובילים בליגה הלאומית כששיחק במדי אליצור עירוני נתניה.