רק 17 אלף אוהדים הורשו להיכנס לארוהד של קנזס סיטי צ'יפס, אצטדיון שמכיל יותר מ-76 אלף מקומות. טקס קבלת טבעות האליפות האמיתי התקיים עוד לפני המשחק, וחשיפת דגל הזכייה בסופרבול לא הייתה חגיגית כמו בדרך. ויש עוד קטע לא נעים שכבר נגיע אליו. ועדיין – ליגת ה-NFL חזרה הלילה (ה') עם המשחק הראשון שנערך לעיני קהל בספורט המקצועני בארה"ב מאז פרוץ מגפת הקורונה, וגם קיבלנו שואו נוסף של האלופה מקנזס סיטי, שלא סתם מועמדת לקטוף עוד אליפות וניצחה את יוסטון 20:34.
אבל לפני כן, עוד קצת אי-נעימות, כאמור. הליגה החליטה כי לפני כל משחק במחזור הראשון יושמע גם השיר "הרימו כל קול ושירו", שנחשב להמנון של האפרו-אמריקאים, ואחריו ההמנון האמריקאי, רעיון שעורר מחלוקות רבות בארה"ב. מיאמי דולפינס, למשל, הודיעו כי הדבר רק ייצור עוד פילוג בחברה, וכי שחקני הקבוצה יישארו בחדר ההלבשה במהלך שני ההמנונים. זה מה שעשו שחקני יוסטון הלילה, בזמן ששחקני המארחת עמדו במגרש ולא כרעו ברך.
5 צפייה בגלריה
קנזס סיטי
קנזס סיטי
שחקני קנזס סיטי חוגגים ניצחון על הספתח
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
אוהדי קנזס סיטי
אוהדי קנזס סיטי
והיו גם אוהדים, 17 אלף ליתר דיוק
(צילום: AP)
מאוחר יותר, כאשר שחקני שתי הקבוצות שילבו ידיים בזמן הקרנת מסרים של שוויון על המסכים באצטדיון, ניתן היה לשמוע קריאות בוז מהיציעים. אפשר היה לצפות לכך בליגה בה קיימת כמות עצומה של אוהדים לבנים שמרנים, וייתכן שהדבר יחזור על עצמו בהמשך המחזור והעונה – אבל בואו נעבור לספורט.
הצ'יפס בכלל לא היו זוכים באליפות אלמלא קאמבק מטורף לחלוטין, אחד הגדולים בהיסטוריה, בדיוק באותו מגרש ובדיוק מול אותה יריבה בפלייאוף האחרון. כזכור, הטקסנס הגיעו לארוהד ופתחו פער של 0:24, לפני שפטריק מהומס הוציא את הצ'יפס מהבוץ. גם הפעם יוסטון הובילה, מטאצ'דאון של הרץ דייויד ג'ונסון שהגיע מאריזונה בטרייד המדובר עבור הכוכב דיאנדרה הופקינס (שהסתכסך עם המאמן ביל אובראיין), אבל את ההפרש הזה היה קל יותר למחוק.

5 צפייה בגלריה
קנזס סיטי
קנזס סיטי
רץ שנראה כמו סופרסטאר מהרגע הראשון. אדוארדס-אייליר
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
קנזס סיטי
קנזס סיטי
פשוט מגוון. מהומס
(צילום: AP)
לצד מהומס המגוון, התופסים האיכותיים וההגנה המעולה, קנזס סיטי הוסיפה לעצמה השנה יתרון חדש: הרוקי קלייד אדוארדס-אילייר, רץ שנראה כמו סופרסטאר מהרגע הראשון. כבר היה מי שאמר בטוויטר שלא הוגן לשחק נגדם השנה, וזה מובן לאור העובדה שהרוקי הכניס עוד ממד להתקפה אדירה ממילא.
אז אחרי 0:7 של האורחים, מהומס מסר טאצ'דאונים לטראוויס קלסי ולסמי ווטקינס ברבע השני בדרך למהפך ו-7:17 בהפסקה. אדוארדס-אילייר נתן לאוהדים שלו טעימה ראשונה ממה שהוא מסוגל לעשות עם ריצה על 27 יארד בדרך ל-7:24. מהומס חילק את השלישי לטייריק היל לפני מאמץ מאוחר של דשון ווטסון, שמסר טאצ'דאון לג'ורדן אייקינס ורץ לאחד נוסף. מהומס מסר 211 יארד ב-24 מ-32, אדוארדס-אילייר רץ 138. לווטסון היו 20 מ-32 על 253 יארד וחטיפה אחת.
5 צפייה בגלריה
קנזס סיטי
קנזס סיטי
אני והצל שלי
(צילום: AP)
בהמשך מחזור הפתיחה ביום ראשון, יתחיל עידן חדש. אחרי 20 שנה בניו אינגלנד, טום בריידי ילבש את מדי טמפה ביי במשחק בניו אורלינס, בעוד הפטריוטס – כעת עם קאם ניוטון כקוורטרבק – יארחו את מיאמי. סן פרנסיסקו, שהפסידה לקנזס סיטי בסופרבול האחרון, תארח את אריזונה. אטלנטה – סיאטל, באפלו – ג'טס, דטרויט – שיקגו, מינסוטה – גרין ביי, וושינגטון – פילדלפיה, קרוליינה – לאס וגאס, ג'קסונוויל – אינדיאנפוליס, בולטימור – קליבלנד, סינסינטי – צ'ארג'רס, ראמס – דאלאס. בשני: ג'איינטס – פיטסבורג, דנבר – טנסי.