יהונתן אלבז ניצח הערב (שני) בדרבי הישראלי את אורון גינר וזכה במדליית הארד בקטגוריית משקל עד 73 ק״ג באליפות אירופה עד גיל 23 בג'ודו, שנפתחה בקרואטיה.
את יום התחרות החל עם ניצחון באיפון מול הספרדי חביאר קבלו אורטיז, לאחר מכן ניצח באיפון נוסף את מרק ריסטוב מבולגריה ובסיבוב השלישי ניצח בוואזארי את הקפריסאי דאטו מטסוקטוב. ברבע הגמר גבר על יאניק ואן דר קולק מהולנד ובחצי הגמר הפסיד לויקטור סטרפו מממולדובה. בקרב על המדליה כאמור ניצח את חברו לנבחרת הישראלית.
1 צפייה בגלריה
יהונתן אלבז עם המדליה
יהונתן אלבז עם המדליה
יהונתן אלבז עם המדליה
(צילום: איגוד הג'ודו)
תמר מלכה (עד 48 ק"ג), מדליסטית הארד מאליפות אירופה עד גיל 21, החלה את התחרות בסיבוב השני שם ניצחה באיפון את קטרינה פירו מאוקראינה, ברבע הגמר גברה על האיטלקייה מיכאלה פיאוריני ובחצי הגמר הפסידה למלאני וייו מצרפת. בקרב על הארד הפסידה לצרפתייה בלנדין פונט וסיימה חמישית. מתן קוקולייב (עד 60 ק"ג) סיים שביעי.
מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג׳ה אמר: ״בשבוע שעבר היינו קרובים לזכייה במדליה באליפות אירופה עד גיל 21 כאשר גיא גורביץ נוצח בקרב על מדליית הארד וסיים במקום החמישי. היום יוני אלבז ניצח בקרב על מדליית הארד את חברו לנבחרת אורון גינר וזכה במדליית ארד, והעובדה ששני ישראלים מהנבחרת הגיעו לשלבי המדליה מעיד על העומק הגדול שקיים בנבחרת הגברים".