מכבי והפועל ראשון לציון מתחזקות בזרים. האלופה צירפה את גאפר חדזיומרוביץ' הבוסני (30, 1.94 מ'), פיבוט ששיחק בשנים האחרונות בליגה ההונגרית הבכירה ושיתף פעולה בנבחרת בוסניה יחד עם המרכז איבן קראצ'יץ' שממשיך.
הפועל ראשל"צ החתימה את המקשר הסרבי מילוש בואישיץ', אקס מ.כ באר שבע וא.כ נס ציונה. בואישיץ' (שמאלי ביד, 1.88 מ'), מהמבקיעים המובילים בליגת העל במשך שנים, משתדרג. בנוסף אליו הפועל ראשל"צ צפויה להחתים מקשר ופיבוט זרים, אחרי ששיחררה את 3 הזרים שלה - השוער פדז'ה דיאנוביץ', והמקשרים דושקו צליצה וליובימיר יוסיץ'.
1 צפייה בגלריה
בעונה הבאה הוא אדום. בואישיץ'
בעונה הבאה הוא אדום. בואישיץ'
בעונה הבאה הוא אדום. בואישיץ'
(צילום: עוז מועלם)
א.ס רמה"ש השלימה את טריו הזרים שלה עם צירופו של המקשר סטפאן טרזיץ' (26, 1.97 מ'), שמחליף את פרדראג ויין. טרזיץ' חובר בקבוצתו של אסף לוי לסרבים נוספים - השוער דארקו ארסיץ' שהצטרף, ומילאן פאבלוביץ' המקשר שממשיך לעונתו הרביעית במועדון. טרזיץ' סומן כילד פלא בכדוריד הסרבי, ובגיל 18 הגיע להמבורג הגרמנית ששיחקה בליגת האלופות. הוא המשיך לקבוצת הפאר המקדונית וארדר סקופיה, וממנה לבנפיקה ליסבון מפורטוגל. בדרך הוא עבר פציעות קשות בברך, ושתי התחנות האחרונות שלו היו בטורדה מרומניה, ולטאלנט פלזן הצ'כית.