אין לי מושג אם זו בדיחה או חלום בלהות. נראה לי ששתי ההגדרות נכונות. איך יכול להיות שאותו אחד גם מנהל טכני וגם מאמן נבחרת? צר לי להגיד, אך יש משהו מאוד מסריח בכל ההתנהלות של ועדת האיתור וההתאחדות. איל ברקוביץ' צדק בכל מילה שיצאה לו מהפה - יש הרבה קומבינות ופוליטיקה.
ברקוביץ' היה וצריך להיות מאמן הנבחרת. אדם שבא בגישה של נכונות לעבודה ללא תמורה, שרואה בהמנון הלאומי עניין ייצוגי, הוא האדם הכי מתאים כמאמן נבחרת ישראל. הוא היחיד שיביא את מה שחסר לנו. אנחנו לפעמים לא עושים הפרדה בין לשחק בקבוצה לבין לשחק בנבחרת, אבל כשאתה משחק בנבחרת אתה בא בשביל הכבוד הלאומי וכסף זה הדבר האחרון שאמור לעניין אותך. כשאני רואה את וילי רוטנשטיינר לוקח על עצמו גם את תפקיד המאמן, אני מבין שזה לא בא מאהבת מרדכי. הרי מה אכפת לו שישראל תעלה או לא תעלה ליורו? הוא בסופו של דבר רוצה את הכסף שהבטיחו לו, וזה שהוא היה מוכן לקצץ בשכר לא אומר לי כלום, כי אף אחד לא היה משלם לו מה שהוא מרוויח היום אחרי הקיצוץ.

1 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר ואלון חזן
וילי רוטנשטיינר ואלון חזן
וילי רוטנשטיינר ואלון חזן
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)

תבינו - הוא נכשל בענק. למה אף אחד מאנשי ההתאחדות לא רואה את זה? מדובר באבסורד שאין כדוגמתו. הרי ברור לכולנו שווילי ייכשל שוב ולא יעלה, אז למה? כולם רוצים שברקוביץ' יאמן, אז למה לא לתת לו את המושכות? בכל פעם מוצאים סיבה למה לא לתת לו את התפקיד. אפשר לחשוב שאנדי הרצוג אימן איזו קבוצה. אז חלאס עם הצביעות.
נ.ב.: יו"ר ההתאחדות אורן חסון: במידה שאתה קורא שורות אלו, כל זמן שהנר עוד דולק אפשר לתקן. שים את האגו בצד ותרים טלפון לברקוביץ' שיבוא לאמן.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.