אחרי משחק משמים, שלא לומר עלוב, בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (0:0), אני אומר בביטחון מלא: מכבי חיפה היא הפייבוריטית שלי לאליפות, ואני אסביר למה:
קודם כל נגיד למה הצהובים לא יזכו העונה בתואר. האלופה משחקת בליגה האירופית, מה שאומר שבכל שבוע היא תשחק שני משחקים, וכבר אין לה את הסגל העמוק של פעם. כמעט בלתי אפשרי להיות מצוינים בשני מפעלים במצב הזה, בטח כשהצהובים איבדו חמישה שחקנים מאוד משמעותיים, אולי הטובים בליגה בעמדות שלהם. אני מדבר כמובן על עומר אצילי, דור מיכה זאיר אמאדור זאיר וצ'יקו אופואדו.
1 צפייה בגלריה
הפעם היא באמת פייבוריטית. מכבי חיפה
הפעם היא באמת פייבוריטית. מכבי חיפה
הפעם היא באמת פייבוריטית. מכבי חיפה
(צילום: רויטרס)
מכבי תל אביב נרדמה בחלון ההעברות האחרון, לקח לה המון זמן לבצע חיזוק, ועד שהשחקנים החדשים יתחברו לקבוצה, מכבי חיפה כבר תברח לה.
לעומת זאת, הירוקים שמרו על כמעט על כל הסגל המוצלח של העונה שעברה (שלא נפל בהרבה מזה של האלופים), ועשו חיזוקים נקודתיים ונכונים. הם הביאו קשר שיתחרה עם נטע לביא, בלם איכותי שיחזק את ההגנה, מגן מעולה בדמות טאלב טואטחה, ומאמן שברזומה שלו שלוש אליפויות. ואולי הכי חשוב, בחיפה כבר שינו אצ התפיסה לפיה המקום השני הוא הישג וכדורגל יפה לעין זה מספיק. נגמר, אליפות או כלום. ואין כמו ברק בכר, איש מקצוע מוכח, כדי להחזיר את הצלחת לכרמל.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.