רוני ניסני ימשיך כנהג המבחן הרשמי של וויליאמס בפורמולה 1 - כך הודיעה היום (שלישי) הקבוצה.
בהודעה נאמר כי לניסני הייתה שנה ראשונה מוצלחת בוויליאמס, בה הוא סיפק פידבק ערכי ותרם לפיתוח מכונית ה-FW43, גם בעבודה על המסלול וגם בסימולטור. ניסני היה שותף לאימונים בגראנד פרי הספרדי, האיטלקי והבחרייני, והשתתף בהצלחה באימון סוף העונה באבו דאבי. בנוסף למחויבויות שלו כנהג המבחן, הנהג הישראלי בן ה-26 לקח חלק באליפות ה-FIA Formula 2 ונהנה מהעונה הטובה ביותר שלו עד כה בקטגוריה הזו. בנוסף, פתח מעמדת הפול פוזישן במרוץ הספרינט ב-Spa-Francorchamps.
2 צפייה בגלריה
רוי ניסני
רוי ניסני
ממשיך בוויליאמס. ניסני
(צילום: אורן אהרוני)
ניסני, כאמור, ימשיך כנהג המבחן הרשמי של הקבוצה בשנת 2021 וגם השנה ייקח חלק בשלושה אימונים. הישראלי יהיה גם מאחורי ההגה במהלך יום האימונים והבדיקות של טרום עונה לפני המרוץ הראשון של 2021 וישתתף בכמות גדולה יותר של אימוני סימולטור בגרוב.
סימון רוברטס, מנהל קבוצת וויליאמס: "אני מרוצה מכך שרוי ממשיך אתנו כנהג המבחן הרשמי וימשיך את העבודה הטובה שבה התחלנו בעונה שעברה. נהנינו לראות את רוי מתפתח כנהג ואין לנו ספק שהוא עוד ימשיך ויתקדם גם בעונה הבאה".
2 צפייה בגלריה
רוי ניסני
רוי ניסני
ניסני במהלך אחד האימונים ב-2020. "הוא עוד ימשיך להתקדם"
(צילום: gettyimages)
ניסני סיכם: "זה כבוד עבורי להמשיך להיות חלק מוויליאמס. מאז שהתחלנו, התקדמנו משמעותית במספר תחומים - בנוסף לאימוני ימי שישי המעולים, הייתה לנו גם הרבה עבודה מאחורי הקלעים. אני מחויב בכל כולי למען הקבוצה, חידדתי את יכולותיי וכישורי כנהג, אני מצפה להמשיך כך גם בעונת 2021".