האלופה – בעונה שעברה ראינו קרב אליפות בין מכבי ת"א למכבי חיפה, ואני מאמין שגם העונה נראה את שתי הקבוצות הטובות בישראל הולכות ראש בראש עד הסוף. השאלה היא מי תסיים במקום הראשון? חיפה בהחלט הייתה יכולה לקחת את כל הקופה בעונה שעברה, אבל הייתה לה בעיה אחת: היא לא הגיעה למאני-טיים. במשחקים החשובים באמת, היא הפסידה. אני מניח שגם העונה נראה את אותו הדבר, ומכבי ת"א תרוץ לאליפות השלישית ברציפות שלה. כל עוד למכבי חיפה אין את הכלים לנצח במשחקי עונה, הצהובים ייקחו בקלות את הליגה, כי בינינו, אף אחד לא יכול עליהם.
היורדות – מכבי פ"ת ובני סכנין עלו לליגת העל, שתיהן לאחר שנה אחת של היעדרות. לפי משחקי גביע הטוטו, סכנין מוכנה לעונה (הגיעה לגמר נגד האלופה), בעוד פ"ת לא הרשימה במיוחד, אבל כמו שראינו את המסע שלה בגביע המדינה בעונה שעברה, הכל יכול לקרות. לכן, שתי הקבוצות שלדעתי יסיימו את העונה עם כרטיס לליגה הלאומית הן עירוני קריית שמונה והפועל כפר סבא. בעונה שעברה קריית שמונה נשארה בליגה במחזור האחרון, בזכות שער של עבדאללה חליחל, ועדיין מדובר באחת החלשות בליגה. כפר סבא נראתה לא טוב בגביע הטוטו. יש לה הגנה טובה, שהרשימה בעונה שעברה, אבל אין לה את הרגל המסיימת בהתקפה. עומר פדידה ואור דסה ינסו להשאיר את הירוקים לעוד עונה בליגת העל, אבל בלי חלוץ טוב, אני רואה את הקבוצה משחקת בעונה הבאה בלאומית.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(צילום: עוז מועלם)

מלך השערים – בעונה שעברה זה היה ניקיטה רוקאביצה שסיים עם 22 שערים. העונה, הכל פתוח. אלירן עטר מבית"ר ירושלים, ניק בלקמן ממכבי תל אביב, עומרי אלטמן מהפועל תל אביב, שלומי אזולאי מאשדוד, אחד מהם יסיים את העונה במקום הראשון של טבלת מלך השערים. אבל אם אני צריך לבחור – לדעתי עטר ינצח.
הקבוצה המפתיעה של העונה – לדעתי, בני סכנין תהיה הקבוצה המפתיעה של העונה. יש לי תחושה שהיא תסיים גבוה בפלייאוף התחתון. לרשותה עומדים שחקנים כמו מוטי ברשצקי ואוסמה חלאיילה (שהרשים בגביע הטוטו, אך נפצע, וכרגע לא ברור האם יהיה כשיר לפתיחת העונה) ויש לה תיאבון אחרי העלייה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.