לפני מספר ימים נסגרה העברתו של דאיו אופאמקאנו לבאיירן מינכן. זו הייתה ההעברה שכולם דיברו עליה: כישרונו של הבלם הרשימה את הקבוצות הגדולות ביבשת, והיה זה רק עניין של זמן עד שהוא ייחטף. עונת המלפפונים של הקיץ עוד לפנינו, וזה הזמן לנסות להמר על ההעברות הנוצצות הבאות.
ארלינג הלאנד: המובילות להחתים אותו הן המנצ׳סטריות וצ׳לסי, אך גם ברצלונה, באיירן מינכן ועוד בתמונה. או בקיצור, כל המועדונים העשירים באירופה. לדורטמונד יש אינטרס למכור אותו כבר בקיץ, מאחר שבשנה הבאה נכנס לתוקף סעיף השחרור שלו העומד על 75 מיליון יורו בלבד.
2 צפייה בגלריה
 ארלינג הלאנד
 ארלינג הלאנד
ארלינג הלאנד
(צילום: AFP)
לאו מסי: לאחר הסערות שעלו בעקבות חשיפת פרטי החוזה שלו לפני מספר שבועות, הפרעוש עדיין מתלבט אם לחתום על חוזה חדש בברצלונה, מאחר שזה הנוכחי מסתיים בקיץ. לדעת רבים, מסי הוא השחקן הטוב בעולם, ואולי אפילו בהיסטוריה. המרוץ אחריו כולל את פריז סן ז׳רמן, מנצ׳סטר סיטי, אינטר ומילאן. גם מספר קבוצות מה־MLS מפנטזות עליו.
קיליאן אמבאפה: עוד שם גדול ברשימה. לאמבאפה נגמר החוזה בקיץ 2022 ולכן אם לא יחתום על אחד חדש בקיץ, פריז תמכור אותו כדי להרוויח כמה שיותר כסף. ריאל וליברפול הן האופציות המרכזיות, וסביר להניח שאלו הקבוצות שהחלוץ ירצה לעבור אליהן.
דויד אלאבה: מסיים חוזה בקיץ 2021 וכבר הצהיר שיעזוב את באיירן. ריאל היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו, אבל גם סיטי, יונייטד, ליברפול, ברצלונה, ופריז במרוץ אחריו.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
(צילום: רויטרס)
רומלו לוקאקו: אחרי שהחלוץ הבלגי האימתני של אינטר כיכב ברשימת הקניות של פפ גווארדיולה, גם פריז הצטרפה למרוץ אחריו – שרק הולך ונהיה מעניין.
סרחיו אגוארו: יהיה פקטור משמעותי במרדף אחר מסי, וזאת בשל החברות ביניהם, ואין ספק שברצלונה ופריז ינסו להחתים אותו כדי לרצות את הפרעוש. סיטי מצידה תנסה להאריך את החוזה שלו שנגמר בקיץ, כאשר גם קאמבק לאתלטיקו עומד על הפרק.
ממפיס דפאי: כשרונלד קומאן מונה למאמן ברצלונה הוא ביקש שלושה שחקנים, אחד מהם הוא הכוכב ההולנדי של ליון, אולם גם פריז מתכננת לעשות עליו מחטף כשייגמר לו החוזה בקיץ.
אחרי חלון העברות משעמם במיוחד בינואר, נראה שחלון ההעברות של קיץ 2021 יהיה סוער ומרתק. כמה מההעברות האלו אתם חושבים שיקרו?
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.