השייטים עושים את הכל כדי להמשיך בפעילות ולקחו את העניינים לידיים. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, ביום שלישי האחרון הודיע להם איגוד השייט כי הפעילות והאימונים בנבחרת מופסקים לחלוטין לעת עתה, וכי המאמן יוגב יוסף יוצא לחל"ת.
הספורטאים שנמצאים בישורת האחרונה לפני החזרה לתחרויות ולפני המאבק על הכרטיסים לאולימפיאדת טוקיו, החליטו לעשות מעשה. לאחר ששייטי נבחרת הגברים פרסמו מכתב עליו חתומים ניתאי חסון, מאור עבו, טל הררי ויואב רוז, בו הם מבקשים לשנות את רוע הגזרה ולהחזיר את מאמנם לעבודתו - הם פתחו בפרויקט מימון המונים כדי להשיג בעצמם את הכסף. היעד עומד על 44 אלף שקל, סכום אותו ינסו לגייס עד ה-1 בנובמבר.
3 צפייה בגלריה
מאור עבו ויואב רוז באליפות אירופה עד גיל 23 בפורטוגל
מאור עבו ויואב רוז באליפות אירופה עד גיל 23 בפורטוגל
מאור עבו ויואב רוז
(צילום: איגוד השייט)
תחילה ניסו השייטים להציע את הכסף בעצמם, אבל האיגוד לא הסכים למהלך הזה, לכן האופציה שנותרה הייתה לעבור לתרומות.
בתיאור הפרויקט, שעלה באתר 'הדסטארט', כתבו השייטים: "לפני ימים אחדים, בהפתעה מוחלטת מודיע לנו המנהל המקצועי של איגוד השייט כי בשל מצוקה תזרימית, האיגוד מחליט על הפסקת עבודת הנבחרת והוצאתו של יוגב יוסף המאמן שלנו (אלוף עולם בשייט) לחל״ת. כרגע הנבחרת מושבתת ולא מתקיימים אימונים.
3 צפייה בגלריה
המדליסטים עם המאמן יוגב יוסף
המדליסטים עם המאמן יוגב יוסף
קשר מיוחד. עבו, רוז, חסון והררי עם יוגב יוסף
(צילום באדיבות איגוד השייט)
3 צפייה בגלריה
המתאמנים יחזירו את המאמן? יוסף
המתאמנים יחזירו את המאמן? יוסף
המתאמנים יחזירו את המאמן? יוסף
(צילום: אורן אהרוני)
"אנו מזמינים אתכם לתמוך בנו על מנת שנוכל לחזור לרצף האימונים ולהתכונן בצורה סדירה לקראת התחרויות. אנחנו בישורת האחרונה ובתקופה הקריטית ביותר בקמפיין. תמיכתכם חשובה לנו במטרה לשוב לשגרת אימונים כהכנה לתחרות הקריטריון האולימפית לטוקיו 2021", המשיכו. "יוגב מאמן אותנו כבר 5 שנים ובנוסף על התרומה המקצועית והניסיון הרב שלו, הוא באופן מוחלט אחד האנשים המשפיעים ביותר בחיינו. הקשר בין ארבעתנו ליוגב הוא קשר עמוק והוא תמיד היה שם בשבילנו, בטוב וברע, בהצלחות ובכישלונות". 12 שעות מרגע פתיחת הפרויקט, גויסו כ-20 אחוז מהסכום הסופי, שכאמור עומד על 44 אלף שקל.