הניצחון על בסקוניה נתן למכבי ת"א עוד שבוע של תקווה להמשך התהליך שהתחיל בעונה שעברה. הפצועים חזרו והכניסו טריות להגנה, יובל זוסמן ועומרי כספי תרמו כמה דקות טובות, וגם ג'ונדי הראה ניצוצות למרות שקיבל מעט דקות.
נראה שזוסמן חזר בוגר יותר מהפציעה עם קשיחות מנטלית. גם אחרי שתי החטאות מהשלוש, הוא לקח בנונשלנטיות את הזריקה השלישית שנכנסה פנימה, וזה הרשים אותי. לפתע ראיתי שחקן שלם יותר, בלי פנים מבוהלות ולחוצות שהיו סימן ההיכר שלו.
1 צפייה בגלריה
ווילבקין בפעולה
ווילבקין בפעולה
ווילבקין בפעולה
(צילום: EPA)
כספי עשה את שלו בהגנה. נתן בלוק על האטריה של הספרדים ודווקא בהתקפה היה די אנמי, אבל הוא וזוס נתנו מנוחה לשחקנים שהם החליפו, והייתה תחושה שהרגליים עובדות בהגנה וכולם יותר רעננים.
זהו טור שלישי שבו אני כותב על צמד הקרואטים, עוד מהמשחק הראשון שהם עלו על הפרקט.
זה פשוט לא זה. בנדר לא מסוגל להשלים מהלכים, לא בהגנה ולא בהתקפה. עם נתונים כמו שלו הוא היה צריך להיות הגניבה של העונה, אבל כלום ושום דבר. יאניס עם אובר סבלנות וזה פשוט לא הולך. אין שיפור, ואחרי חודשיים אפשר לומר שבנדר מאכזב מאוד. הוא לא מתרומם בשום אספקט. היה לו משחק טוב אחד בליגה וכשהוא מגיע ליורוליג הבן אדם מקבל רגליים קרות ומהווה נטל על המרקם.
ז'יז'יץ' בעמדה חמש זה שחקן חילוש. הוא לא מסוגל לקפוץ, לא אתלט ורך בשני צידי המגרש.
יאניס בוחר בכל משחק לפתוח עם הקרואטים ומכניס את הקבוצה למרדף אחרי היריבה כבר ברבע הראשון. מכבי ת"א חייבת פתרון חליפי במקומם. אייסי בעמדה 4 היה חיה רעה למרות שלא תרם כל כך בהתקפה, אבל השחקנים העריצו אותו על הדרך שבה שיחק ונלחם. חובה מישהו קפיצי בעמדת הסנטר שיעזור להאנטר ויהיה מחליף ראוי. עם אייסי ועוד 5 מוכח מכבי נכנסת לפלייאוף בקלות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.