נבחרת ישראל תמריא מחר בבוקר (שני) לפורטוגל לקראת המפגש ביום רביעי מול הנבחרת המקומית בפתיחת מוקדמות יורו 2022. באיגוד האירופי שדחה את המפגש השני בחלון מול איסלנד לתאריך לא ידוע, הודיעו לישראלים כי המשחק נגד הפורטוגלים ייערך כמתוכנן.
מי שיחסר לנבחרת הוא השוער הבכיר שלה, דן טפר, שסובל מפציעה בכתף. חברו לשארבור, ליאור גורמן, כן יטוס, למרות שהקבוצה עשתה בתחילה בעיות עם השחרור, אך לבסוף השתכנעה.
2 צפייה בגלריה
טפר. חיסרון משמעותי
טפר. חיסרון משמעותי
טפר. חיסרון משמעותי
(צילום: עוז מועלם)
גם הגעתם של יונתן דיין, דניאל מוסינדי, שניר נציה ותומר בודנהיימר, שמשחקים בגרמניה, הייתה בספק בעקבות קשיים שהערימה מינהלת הליגות הגרמנית, אבל לבסוף העניין הסתדר.
"אנחנו פותחים קמפיין לאחר חודשים של אי ודאות. בפעם האחרונה שהנבחרת שיחקה הצגנו יכולת מצוינת, העפלנו שלב והראנו שאנחנו במגמת התקדמות. מספר השחקנים שיצא לשחק באירופה עלה, אבל אין קסמים, אנחנו מגיעים למשחק בפורטוגל עם הכנה לקויה. מחצית מהסגל לא שיחק מאז מרץ, והחצי השני הם הליגיונרים שמגיעים יחסית בכושר", אמר הקפטן דניאל שקלים.
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
שקלים. הנבחרת תדהים בפורטוגל?
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
סגל הנבחרת יהיה מורכב משמונה ליגיונרים ושמונה שחקנים מהליגה הישראלית. שוערים: מושיקו אלימלך ותום שם טוב. פינות: גיל פומרנץ, דניאל צרפתי, עמית גל וסהר שחק. מרכזים: יואב למברוזו, יונתן דיין ועדן ג'ינג'י. מקשרים: רם טורקניץ, אדיר כהן, ליאור גורמן, דניאל מוסינדי.