החוק הרוסי המגביל את כמות הזרים על המגרש היה אמור להעלות את כמות הדקות של השחקנים הישראלים, אבל רצה הגורל ודווקא מבצע "שומר החומות" נתן הזדמנות לכדורסלן המקומי.
לאחר תחילת המבצע רבים מהזרים עזבו את הארץ בשל המצב הביטחוני, ושתי הקבוצות שנפגעו בצורה הקשה ביותר היו הפועל ירושלים ומכבי ראשל"צ. ירושלים, בעונה מסויטת, רק רוצה שהיא תסתיים, אבל למרות זאת היא תיקח רגע אחד ממנה – שלשת הניצחון של אדם אריאל מול מכבי ת"א.
1 צפייה בגלריה
גוט ופלד
גוט ופלד
גוט ופלד
(צילום: אורן אהרוני)
ראשל"צ חטפה מכה אנושה אפילו יותר. בעיצומו של מאבק על מקום בפלייאוף ולקראת גמר הגביע, נטשו שלושת הזרים עליהם התבססה הקבוצה – דריל מונרו, ג'רמי פארגו וג'אמיל ווילסון, ורק אקים מיצ'ל נשאר. למרות זאת, הכתומים הוכיחו שיש לישראלים שלהם מה למכור, והשיגו ניצחון סופר מרשים על בני הרצליה והפסד מינימלי לעירוני נס ציונה, שהגיעה עם סגל מלא. כשהפסקת האש נכנסה לתוקף, הנהלת ראשל"צ עשתה כל שביכולתה כדי לאפשר לזרים לחזור לקראת גמר הגביע, אבל המינהלת ובעיקר מכבי תל אביב לא ממש זרמו עם הרעיון לקיים משחק ספורטיבי. בדרך הגיע גם ניצחון על הפועל ת"א, וגם בקרב על הגביע סגנית האלופה נתנה פייט אדיר עם קבוצת נוער מחוזקת.
ראשל"צ מוכיחה שיש לשחקן המקומי מה להציע רק אם נותנים לו במה, ולראייה נועם דוברת שהפך לשחקן נבחרת, ועכשיו גם צעירים נוספים כמו גל טסלר וטל פלד שמוכיחים שהעתיד של המועדון ורוד. העונה הזו אמנם נגמרה מוקדם מהצפוי, אבל דווקא עכשיו, יותר מתמיד, אני גאה להיות אוהד מכבי ראשל"צ.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.