אם המחזור השני ב-NFL נפתח בשבוע שעבר בדרבי של אוהיו, אז השלישי התחיל הלילה (ה') בדרבי של פלורידה בין שתי קבוצות שאין שום דרך לדעת איך משחק שלהן יסתיים - בכל מגרש, מול כל יריבה, בכל ערב נתון – אבל לא בגלל שהן כ"כ איכותיות, כמו שיש להן נטייה להבלחות. הפעם זה נגמר בניצחון 13:31 של האורחת מיאמי בג'קסונוויל, שהציב את שתי הקבוצות במאזן של ניצחון בשני הפסדים.
בסופו של דבר, שתיהן קמות ונופלות על קוורטרבקים מעוררי מחלוקת. למיאמי יש את ראיין פיצפטריק הוותיק, מישהו שתמיד מצליח להוסיף שני דברים רעים לכל שלושה דברים טובים שהוא עושה. הג'גוארס מאוהבים בגרדנר מינשו בן ה-24, אבל לפעמים לא ממש ברור למה.
1 צפייה בגלריה
ראיין פיצפטריק
ראיין פיצפטריק
ראיין פיצפטריק
(צילום: AP)
הלילה דווקא פיצפטריק שנוהג לחלק מסירות בסיטונות ולא תמיד באחריות, סיים עם 18 מ-20, שני טאצ'דאונים ורק 160 יארד, ורץ לאחד נוסף. מינשו הפציץ 30 מ-42 על 275, אבל בלי טאצ'דאון ואם איבוד אחד מהשניים של הקבוצה. מיאמי, שבשני המחזורים הראשונים לא רצה לשום מקום, יכולה גם להיות מרוצה ממיילס גסקין, שהפגין ניצוצות עם 66 יארד.
ביום ראשון: ניו אורלינס – גרין ביי, סיאטל – דאלאס, אריזונה – דטרויט, דנבר – טמפה ביי, צ'ארג'רס – קרוליינה, אינדיאנפוליס – ג'טס, אטלנטה – שיקגו, מינסוטה – טנסי, פילדלפיה – סינסינטי, ג'איינטס – סן פרנסיסקו, פיטסבורג – יוסטון, קליבלנד – וושינגטון, ניו אינגלנד – לאס וגאס, באפלו – ראמס. בשני: בולטימור – קנזס סיטי.