יממה לאחר ההצלחה של לינוי אשרם בגביע העולם בבולגריה, שם זכתה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב האולימפית והוסיפה את הזהב בתרגיל הכדור והארד בתרגיל החישוק, הודיע היום (שני) איגוד ההתעמלות כי הוא מחפש אוהדים שיעודדו את ישראל באולימפיאדת טוקיו.
בעקבות החלטת הוועדה המארגנת של טוקיו לפני שבוע, כי תיירים זרים לא יורשו להיכנס למדינה, האיגוד הישראלי צפוי להעמיד נכון לעכשיו 20 כרטיסים שהאיגוד רכש בכסף מלא עבור מקומיים יפנים, או ישראלים תושבי יפן.
1 צפייה בגלריה
אשרם בתרגיל החישוק
אשרם בתרגיל החישוק
אשרם. תזכה לעידוד בכל מקרה
(צילום: AFP)
יושבת ראש איגוד ההתעמלות אמרה: "אנחנו באיגוד ההתעמלות שמים לנו את הצלחתם של המתעמלים במשחקים האולימפיים הקרובים כמטרה עליונה. אנו שמים דגש על ההכנה המקצועית, המעטפת הרפואית וכמובן ההיבט המנטלי. בזמן תחרות, אנחנו יודעים כמה העידוד מהיציע ואהבת הקהל עוזרים למתעמלים שלנו, נותנים להם מוטיבציה ומחזקים אותם. לכן, כאשר התוודענו להחלטה על איסור כניסת קהל ממדינות זרות החלטנו שלא לשבת בחיבוק ידיים ולהעניק למתעמלים שלנו את החיבוק הישראלי החם".
ל-ynet נודע כי הכרטיסים יינתנו בחינם למי שיעמוד בתנאים, כאשר מדובר בכרטיסים גם להתעמלות אמנותית עם נבחרת ההתעמלות ולתחרות האישית של לינוי אשרם וניקול זליקמן, ובתחרות המכשירים, עם ארטיום דולגופיאט, אלכס שטילוב וליהיא רז. בהתאם לביקוש ייתכן ויירכשו עוד כרטיס.