"אם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה". המשפט המפורסם של וולט דיסני שכולנו מכירים מתאים בצורה מושלמת למסע המדהים שעברו ארבע קבוצות ה־NBA שהגיעו לגמרים האזוריים השנה.
אם הייתי מספר לכם שזו הולכת להיות השנה של אטלנטה, פיניקס, מילווקי והקליפרס - קרוב לוודאי שהייתם צוחקים לי בפנים. אמנם נכון, ארבעתן הן קבוצות מוכשרות עם סגל צעיר וכוכבים נוצצים, אך בכל זאת, כאשר דיברו על אליפות השנה השמות הראשונים שעלו הם ברוקלין עמוסת הכוכבים, הלייקרס של קינג ג'יימס ופילדלפיה שהייתה פייבוריטית מתחילת העונה.
1 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו, טריי יאנג
יאניס אנדטוקומבו, טריי יאנג
יאניס אנדטוקומבו, טריי יאנג
(צילום: AP)
עבור פיניקס ואטלנטה - קבוצות שאף אחד לא ספר בתחילת העונה ולאט לאט החלו לבנות את עצמן ולהפגין עוצמה – מדובר בהישג של ממש! מלבד ההוכחה שמעתה צריך לשים לב אליהן, זה גם מסר לכדורסל האמריקאי כולו, לפיו קבוצה מנצחת קודם כל עם אופי, והיא לא חייבת להיות בנויה רק מכוכבים ואגו.
בנוסף לכך, כאשר אנחנו מסתכלים על הבאקס והקליפרס, שהעפילו בצורה מטורפת כל אחת במסלול שלה, האחת על חשבון קבוצה עמוסת כוכבים, שסימנו אותה כפייבוריטית ברורה (ברוקלין) והשנייה שיצאה מהקבר מול יוטה בדרך לקאמבק ענק בסדרה! יהיו שיגידו שזה בזכות הכוכבים הגדולים יאניס וקוואי, אבל צריך לזכור שבחלק גדול מהעונה הקבוצות נאלצו להתמודד עם חסרונם, ועל כך מגיע פרגון ענק!
ללא ספק, מחכים לנו ימים מרתקים בפלייאוף הליגה הטובה בעולם, שישפיעו לא רק על העונה אלא גם על אופי הקבוצות בעונות הבאות. נקווה כמו תמיד שהטובה ביותר תנצח!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.