נתחיל בגילוי נאות, אני באמת מחבב את יאניס ספרופולוס. אני טוען מהתחלה שהוא שדרוג לעומת המאמנים הזרים שבאו לפניו למכבי ת"א. הוא כריזמתי, מחובר לגמרי למותג הצהוב ויודע לנהל סגל בצורה לא רעה בכלל. ניתן לראות שהשחקנים אוהבים אותו וגם אנשי המועדון והקהל. עם זאת, אני טוען שהעונה הוא פשוט נכשל.
הטעות הגדולה של היווני היא לקחת שחקנים חלשים כמו אנטה ז'יז'יץ ודרגאן בנדר לסגל. שחקנים שבאמת לא שווים את המדים הצהובים של מכבי בשום קונסטלציה.
1 צפייה בגלריה
דראגן בנדר ואנטה ז'יז'יץ'
דראגן בנדר ואנטה ז'יז'יץ'
דראגן בנדר ואנטה ז'יז'יץ'
(צילום: ראובן שוורץ)
אז נכון, את הנהלת הקבוצה העונה הזאת לא כל כך מעניינת, כי הם רוצים לעבור אותה במינימום נזקים ולחכות שהקהל יחזור להיכל, ואז תהיה המוטיבציה להחתים שחקנים מהדרג הבכיר.
הרי בחצי מחיר של ז'יז'יץ' ובנדר ניתן היה להביא צמד אמריקאים צעירים שהיו תורמים הרבה יותר יכולת אתלטיות ועוצמה. ראו ערך הזרים של אילת או נס־ציונה.
לסיכום, אני לא רואה במה יאניס יותר טוב ממאמנים ישראלים כמו דן שמיר או שרון דרוקר למשל. לטעמי מאמן ברמה היה מזהה שבנדר, ז'יז'יץ' ואפילו כריס ג'ונס הם שחקנים חלשים שלא שווים מכבי ת"א. יאניס שווה בדיוק כמה שהסגל שההנהלה מעמידה שווה. אם יעמידו לו סגל נוצץ כמו בעונה שעברה הוא יביא תוצאות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.