הקאמבק הגדול הבא? מייק טייסון הוכיח לאחרונה שפרישה היא זמנית בלבד והכל זה עניין של כסף. המתאגרף האגדי (54) חזר לזירה לאחר 15 שנה וסיים בתיקו עם אגדה נוספת, רוי ג'ונס ג'וניור. כעת מי שעשוי ללכת בעקבותיו, חוץ מאיוונדר הוליפילד, הוא דווקא חביב נורמגומדוב, אלוף ה-UFC במשקל קל שפרש באוקטובר האחרון.
הדגסטני (32) תלה כזכור את הכפפות מיד אחרי הניצחון על ג'סטין גייצ'י ונותר בלתי מנוצח בקריירת ה-MMA שלו - 0:29. נורמגומדוב דיבר היום (רביעי) במוסקבה ורמז כי הוא מוכן לשקול חזרה במקרה ונשיא ה-UFC דיינה ווייט יציע לו לא פחות מ-100 מיליון דולר: "יהיה קשה להגיע להחלטה, האפשרות לחזור תמיד תרדוף אותי".
2 צפייה בגלריה
חביב נורמגומדוב
חביב נורמגומדוב
קאמבק לאוקטגון? חביב נורמגומדוב
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
חביב נורמגומדוב
חביב נורמגומדוב
נורמגומדוב מוכרז כמנצח בקרב האחרון שלו בקריירה
(צילום: getty images)
נורמגומדוב ו-ווייט צפויים להיפגש בקרוב באבו דאבי, ולפי הדיווחים הוא יקבל הצעה להילחם נגד ג'ורג' סנט פייר שפרש לפני כמה שנים. בכל מקרה, הדגסטני דחה פעם נוספת את האפשרות כי יתמודד שוב מול הנמסיס קונור מגרגור, אותו הוא ניצח ב-2018, ומול דסטין פורייה: "חנקתי את שניהם, אני לא מעוניין. ניצחתי אותם בקלות".
נורמגומדוב לא בדיוק נח על זרי הדפנה בימים אלה ומתרכז בהכנסת ענף ה-MMA לאולימפיאדה. לשם כך הוא מתכנן להיפגש עם יו"ר הוועד האולימפי תומאס באך. "אני חושב שאם זה לא יקרה בפריז 2024, נכוון ללוס אנג'לס 2028, שם יש לנו הרבה אופציות", אמר האיש שמכונה "הנשר" והפך לאחרונה גם לבעלים של ארגון MMA בשם Eagle Fighting Championship.