אחרי 252 ימי השבתה בעקבות נגיף הקורונה, ליגת העל בכדוריד חזרה אחר הצהריים (שישי) עם פתיחת עונת 2020/21. המשחק המרכזי הפגיש בבית מכבי את האלופות של השנתיים האחרונות, מכבי ראשל"צ והפועל אשדוד. הדרומיים, ללא שחקנם המוביל גאבור לנגהאנס, שעזב את ישראל ולא ברור אם יחזור, היו דומיננטיים יותר וניצחו 24:29.
ראשל"צ הופיעה להתמודדות ללא ארבעה שחקני מפתח - צמד הזרים איבן קראצ'יץ' (פציעה) וגאפר חדזמיורביץ' (בעיות עם אשרת הכניסה לארץ), ירמי סידי ורותם סגל (פציעות).
3 צפייה בגלריה
שחקני אשדוד בטירוף
שחקני אשדוד בטירוף
ניצחון גדול של אשדוד
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
3 צפייה בגלריה
מתתיה. לא מעט פציעות בראשל"צ
מתתיה. לא מעט פציעות בראשל"צ
מתתיה. לא מעט פציעות בראשל"צ
(צילום: עוז מועלם)
אשדוד ניצלה זאת, הובילה מהרגע הראשון ועד הסיום - וניצחה בצדק. עומרי קושמרו הוביל את הקבוצה של אולג בוטנקו עם 7 כיבושים, אסף בן גוזי הוסיף 5, ולדי קופמן (הורחק) וניבו לוי 4 כ"א וגיא קורדובה 3. במפסידה בלט דור קלדרון עם 9 שערים.
היריבה העירונית, הפועל ראשל"צ לא התקשתה יותר מדי בחוץ מול מ.כ באר שבע - ורשמה ניצחון נוח 26:33. אחרי מחצית ראשונה יחסית צמודה (15:18), החבורה של עידן מימון בראשות סטפן איליץ' (7 שערים), אקס ב"ש מילוש בואישיץ' (6), וטל הרשקוביץ' (5), ברחה. דוראל בן סעדון להט אצל ב"ש עם 9 שערים.
3 צפייה בגלריה
עידן מימון חוגג
עידן מימון חוגג
מימון. הפועל פתחה עונה ברגל ימין
(צילום: אבי מועלם)
עוד קבוצה שניצחה בזכות מחצית שנייה מצוינת היא א.ס רמת השרון. אסף לוי ושחקניו ניצחו בחוץ את א.כ נס ציונה 24:30 אחרי 9:11 בהפסקה. גיל פומרנץ הוביל את קבוצתו עם 7 כיבושים, עדן ג'ינג'י ניהל את המשחק נהדר (5 שערים ו-5 אסיסטים), כמו גם אופיר כהן שהוסיף 5 אסיסטים משלו. שוער רמה"ש דרקו ארסיץ' סיפק 15 עצירות ב-41 אחוזים. אראל צייטלר כבש 7 שערים למפסידה.
במשחקים נוספים: מכבי ת"א - מכבי קריית מוצקין 29:26, הפועל קריית אונו - מכבי דימונה 26:35 (כבשו לאונו: טאריק סומוביץ' ועמית גל 8 כיבושים כ"א, נדב ביטון 7), עירוני רחובות - בני הרצליה 33:31. המחזור הבא בליגה ייערך כבר ביום שני, והמחזור השלישי, שבמרכזו ייערך הדרבי של ראשל"צ, יתקיים ביום שישי הבא.