אז מה היה לנו? ליגת NBA מהחלומות שנעצרה עם כל העולם לפני 4 חודשים, וניסיון לחזור לשגרה בצורה שרק שם יכולים להמציא – בועה בדיסני וורלד שבה יסיימו עונה סדירה מקוצרת וימשיכו עד לפלייאוף. באוקטובר כבר תהיה לנו אלופה חדשה.
רק דבר אחד שכחו: אין קהל, אין ביתיות. במקרה הטוב מראים לנו דמות של דירק נוביצקי עושה פרצוף כשהמשחק מוגדר כ"ביתי של דאלאס", ולכן כל הכללים משתנים. יש כאן נטו יכולת קבוצתית ואישית, ומעל לכל מנטליות חזקה. על הנייר יש את הלייקרס והבאקס שאמורים להגיע לגמר, אבל הקסם של דיסני וורלד כבר יכין לנו משהו מהאגדות.

1 צפייה בגלריה
הארדן ו-ווסטברוק מתחבקים
הארדן ו-ווסטברוק מתחבקים
הארדן ו-ווסטברוק מתחבקים
(צילום: AP)

אני אומר שיוסטון תהיה ההפתעה של העונה. הארדן וראס שלא ניתנים לעצירה כשהם רוצים, בליווי הסמול בול וקובינגטון, יהיו האקס פקטור שימשיך עד הסוף. כשצמד ה-MVP'S הזה מרוכז, אין אף אחד שיוכל לעמוד בדרכם. תוסיפו לכך את העובדה שד'אנטוני מאמן בשיטת "עזוב הכל ותמסור למזוקן שידע כבר מה לעשות", ותראו שיש כאן באמת שילוש קדוש של יכולת אישית, קבוצתיות ותנאים מתאימים בדמות מאמן שמבין שצריך לזרום עם המשחק ולא להשפיע יותר מדי. זה שילוב שיכול לנצח כל קבוצה אחרת בסדרה של 7.
נכון שאני אולי קצת משוחד, וכל משחק בו הארדן וראס קולעים ביחד מעל 70 נקודות גורם לי לאהוב אותם יותר , אבל זה בדיוק מה שאגדות צריכות – קצת מזל, מישהו שיאמין בהם וכתבה באתר שתשלח ליקום איזה משאלה קסומה שתתגשם...
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.