זה הרגיש טבעי כששחקן ברמה של אדינסון קבאני חתם במנצ'סטר יונייטד - מועדון הפאר האנגלי ואחד המזוהים ביותר עם הטופ של הכדורגל האירופי והעולמי בכלל. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד. נראה היה שהשדים האדומים מצליחים לעמוד בציפיות המקצועיות שלהם, כשפתחו את הליגה בסערה וכיום מצבם טוב בטבלה, ובמקביל מספקים את הסחורה בליגה האירופית.
לעומת זאת, "אל מטאדור" לא הצליח למצוא את מקומו ולהשאיר חותם על המגרש שיגרום למאמן סולשיאר לתת בו אמון ההרכב.
1 צפייה בגלריה
קבאני מרחף
קבאני מרחף
קבאני מרחף
(צילום: AP)
צריך לזכור שקבאני חווה פגיעה לא פשוטה מקבוצתו הקודמת פ.ס.ז', שהעדיפה לוותר עליו לטובת כוכבים כמו איקרדי וכמובן ניימאר ואמבאפה, ואפשר להבין את הסיבה שנפגע מהמהלך הזה. מלבד זאת, הקליבר מאורוגוואי סוחב פציעה לא פשוטה שמקשה עליו לחזור לכושר הנהדר מתקופת הזוהר באימפריה הצרפתית.
אלא שבאורח פלא ומשום מקום קבאני התחיל לכבוש ולהחזיר את הכבוד שמגיע לו בדמות שערים נהדרים מול טוטנהאם וברנלי בליגה, ונגד גרנאדה בליגה האירופית. האוהדים כבר התחילו לפנטז על היכולות של הכוכב ונראה שהוא בדרך הנכונה לשם.
הדובדבן שבקצפת של התקופה הנהדרת בה מצוי החלוץ היה המשחק הנהדר מול רומא, שכלל צמד אדיר ושני בישולים בניצחון הענק 2:6 על האיטלקים - דבר שגרם לאוהדים, להנהלה וגם למאמן להביע את הערכתם ל"אל מטאדור", וכמובן לרצות לגרום לו להישאר. גם הציטוטים מעיתוני ספורט ברחבי אירופה כמו "יונייטד תעשה כל שביכולתה כדי להשאיר את קבאני" כבר לא מפתיעים אף אחד.
המשחקים האחרונים וההשפעה שלו על המגרש הם לא דבר חדש לאף אוהד כדורגל. באורוגוואי זה כבר ברור, ואנחנו מקבלים טעימה מכך בכל פעם מחדש. אין ספק בכלל, קבאני הוא אחד החלוצים הטובים ביותר ששיחקו באירופה אי פעם!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.