שגיא מוקי, שזכה במדליית ארד באליפות אירופה האחרונה, איכזב היום (חמישי) כשהודח כבר בקרב הראשון שלו בגראנד סלאם קאזאן.
אלוף העולם המכהן, המתחרה בקטגוריית משקל עד 81 ק"ג ודורג ראשון בתחרות, עלה אוטומטית לסיבוב השני, שם פגש את האוזבקי ג'יוסון בובוב שלא ביצע התקפה אחת לכל אורך הקרב. השופט החליט לתת למוקי שני עונשים ו-22 שניות בתוך ניקוד הזהב הגיע השלישי ונגמר הסיפור.
1 צפייה בגלריה
שגיא מוקי
שגיא מוקי
שגיא מוקי
(צילום: אורן אהרוני)
היעד הבא של מוקי אמור להיות אליפות העולם בבודפשט בתחילת חודש יוני, שם יחלקו את הנקודות האחרונות לדירוג העולמי לאולימפיאדה, אך עדיין לא ידוע אם הוא יגיע כדי להגן על תוארו, או ימשיך בהכנות לאולימפיאדה.
טוהר בוטבול (73 ק"ג) סיים חמישי בתחרות, לאחר שהפסיד בווזארי בקרב על מדליית הארד לוויקטור סקוורטוב מאיחוד האמירויות. הישראלי פתח עם ניצחון על יריב מקומי, לאחר שהוציא ממנו עונש שלישי בתוך ניקוד הזהב. בשמינית הגמר, ריתק את אלונזו וונג מפרו. בשלב הבא להשיג ניצחון באיפון תוך 51 שניות בניקוד הזהב על הבלארוסי ואדים שוקה. בחצי הגמר, בוטבול פגש את מחמדבק מחמדבקוב המקומי, שגרם לישראלי להיכנע ושלח אותו להילחם על הארד.
גילי שריר סיימה את התחרות במקום השביעי. שריר שמתחרה במשקל עד 63 ק"ג, פתחה עם ניצחון על ההולנדית ויקי ואן דה ברג בוואזארי ועלתה לרבע הגמר, שם הפסידה בקרב דרמטי שנמשך 12 דקות ו-8 שניות לסלובנית אנדראה לסקי ועברה לבית הניחומים מול כריסטין פרס הספרדייה, הפסידה לה בעונש שלישי וסיימה במקום השביעי.
פורסם לראשונה: 12:14, 06.05.21