הכוכב האדום נראתה אמש (חמישי) כמו קבוצת הזרים במשחק האולסטאר בליגת על. ג'וני אוברייאנט וטיילור רוצ'סטי ממכבי ת"א, עמנואל טרי מהפועל ירושלים, ג'ורדן לויד מאילת וקורי וולדן מחולון. מי שאמור לחבר את הלגיון הזה הוא סאשה אוברדוביץ', מאמן שאוהב שליטה.
קצב איטי מייצר משחק חפירות והתקפות ארוכות, ובכוכב האדום קיוו שזה יגרום לתוצאה צמודה ובסוף לניצחון. מצד שני, בקצב איטי אין שום סיכוי לחזור למשחק כשאתה נקלע לפיגור דו-ספרתי, ו"תוכנית משחק" זה צירוף מילים יפה, רק שבסוף צריך להתאים אותה למה שקורה במגרש.
2 צפייה בגלריה
שחקני הכוכב האדום והמאמן אוברדוביץ'
שחקני הכוכב האדום והמאמן אוברדוביץ'
תוכנית המשחק שלהם לא עבדה כ"כ
(צילום: אורן אהרוני)
כשהיתרון של מכבי הגיע ל-13 (39:52), אוברדוביץ' זרק את האסטרטגיה הדפנסיבית לפח והכוכב האדום רצה 4:19. אי אפשר לכפות סגנון שלא מתאים לשחקנים, ולכוכב האדום אין שחקנים למשחק מסודר. קורי וולדן מסוגל להוביל כדור אבל בשום אופן הוא לא פליימייקר. מפתיע שקבוצה סרבית לא מסוגלת למצוא סדרן מקומי שישחרר את וולדן לעשות מה שהוא מסוגל, לקלוע 20 נקודות פלוס. אמש הוא קלע שלוש.
כריס ג'ונס פתח בחמישייה, אבל זה לא החזיר לו את הבטחון. הוא בעצמו צריך למצוא את הדרך לבוא לידי ביטוי. עומרי כספי עדיין מסיר חלודה ואוסף נקודות בלואו-פוסט, אבל הסיפור הוא שוב בעמדת הסנטר. לסרבים אין גבוה משמעותי, ואנטה ז'יז'יץ' אמנם פתח שוב בחמישייה אבל המשחק התהפך כשאותלו האנטר עלה למגרש.
2 צפייה בגלריה
אותלו האנטר
אותלו האנטר
אותלו האנטר. נתן הצגה
(צילום: אורן אהרוני)
ליאניס ספרופולוס יש שתי קבוצות: עם אותלו האנטר ובלעדיו. הוא מייצב את הגנה, לוקח אחריות בהתקפה, משדרג את הקבוצה בפעולות קטנות, ובסוף הערב סופרים 13 נקודות ו-10 ריבאונדים. אימפריה של איש אחד.
למזלה, או לחוכמתה של מכבי, ג'וני אוברייאנט כבר לא שם ואלייז'ה ברייאנט כן. שלושה איבודים של אובריאנט הפכו לשלשות של בריאנט, אחד השחקנים הפחות מוערכים בישראל.