על פניו המחזור הרביעי בליגת העל בכדוריד לא זימן מפגשים מסקרנים, אבל חלק מהתוצאות שהושגו בו בהחלט היו מפתיעות. מוליכת הטבלה, הפועל ראשון לציון, התקשתה מאוד בבית מול הפועל קריית אונו של גלעד מאור, אך הצליחה בסוף בזכות מהפך של הדקה האחרונה לנצח 29:30.
סטפן איליץ' היה שוב כמה רמות מעל כולם עם 11 שערים, עומר אליאס ומילוש בואישיץ' הוסיפו 5 כ"א למנצחת. טאריק קאסומוביץ' בלט אצל המפסידה עם 10 כיבושים, נדב ביטון ואלעד קפון הוסיפו 6 כ"א.
2 צפייה בגלריה
סטפן איליץ'
סטפן איליץ'
איליץ'. לא עוצר
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
גם א.ס רמת השרון הייתה בדרך להפסד מפתיע בחוץ מול מכבי קריית מוצקין, וכבר פיגרה 28:24 כשנותרו עשר דקות לשחק, אלא שאז מילאן פאבלוביץ', יוסי אפו, עמית מוטולה, גיל פומרנץ ואלון אוברמן שינו את המומנטום, דרקו ארסיץ' עצר פנדל קריטי של סרגיי נוסקוב, ועדן ג'ינג'י כבש את שער הניצחון 57 שניות לסיום.
מכבי ראשון לציון התאוששה מפתיחת העונה הבינונית שלה עם ניצחון חוץ 28:32 על בני הרצליה, שמבחינתה סופגת הפסד בכורה. מ.כ חולון ממשיכה לשמור על מאזן מושלם (ומשחק חסר) אחרי 23:32 קליל נגד מכבי תל אביב, וביום שני היא תפגוש את מכבי ראשל"צ.
2 צפייה בגלריה
מתתיה. יכול קצת לחייך
מתתיה. יכול קצת לחייך
מתתיה. יכול קצת לחייך
(צילום: ראובן שוורץ)
הפועל אשדוד ניצחה 24:30 את א.כ נס ציונה, אחרי שהבטיחה את שתי הנקודות כבר בחצי הראשון (11:18). מאמן נס ציונה, עומרי מימון, הורחק בדקות הסיום. גיא קורדובה וניבו לוי הובילו את אשדוד עם 5 שערים כ"א, עומר גרא הוסיף 4. מ.כ באר שבע רשמה ניצחון בכורה בליגה - 25:26 בחוץ על עירוני רחובות.
המחזור החמישי ייערך כבר ביום שני, כשהמשחק המרכזי יפגיש כאמור את מכבי ראשון לציון ומ.כ חולון. ביום שלישי יתקיים המשחק הדחוי בין שתי הקבוצות הטובות בליגה נכון לעכשיו א.ס רמה"ש והפועל ראשל"צ.

צמרת הטבלה

1. הפועל ראשל"צ 8 נקודות
2. א.ס רמה"ש 8
3. מ.כ חולון 6 (משחק חסר)
4. הפועל אשדוד 6
5. בני הרצליה 6
6. הפועל קריית אונו 4