אוסטריה – כן, אוקראינה – כן, אזרבייג'ן – כן, איטליה –כן, איי פארו –כן, וכך עד שווייץ – כן. כן - כל יבשת אירופה. בעצם נעשה את זה קל יותר, יבשת אמריקה – כן, יבשת אפריקה – כן. בעצם נעשה את זה הכי קל, כל העולם – כן, מדינת ישראל – לא.
מה שנשמע אולי כמו הכרזת האו"ם על הסכמתו להקמת מדינת ישראל, הוא בעצם ההכרזה הרשמית על כך שמדינת ישראל היא - לבושתנו - המדינה היחידה שבה אסור לשחק כדורגל. טוב, לא לכולם אסור, יש כאלו שמותר להם, הקבוצות הפריבילגיות שמשחקות באירופה.

1 צפייה בגלריה
אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר
(צילום: אביהו שפירא)

אז אם לא ידעתם, אני אחדש לכם, נגיף הקורונה, הקוביד-19, אנו נקרא לו בחיבה "קובי", פשוט לא מדביק קבוצות שמשחקות באירופה. מבחינה ביולוגית קובי מגיע לגוף, עובר דרך המסכה והבידוד, עושה את כל הטרחה הזו עד לריאות הקורבן, ואז? לעזאזל, אחרי כל המאמץ הזה מתברר לקובי שמדובר בשחקן שזכה לקבל 7 חתיכות מטוטנהאם. לא, לזה הוא לא מוכן, ועובר לחפש את הקורבן הבא, שחקן ליגה רגיל.
עכשיו זה באמת נהיה מוזר. כי סוכם עם קובי על ידי נתניהו, גרוטו, גמ-זו, וגם-גנץ שהוא לא יתקוף שחקנים רגילים אם הם יהיו בבידוד, עם מסכות ובדיקות. קובי נשבע שהוא לא שינה כלום בהסכם. ולכן, בקריאת "הגם אתה גרוטו", קיבל קובי שלנו את ההוראה לתקוף גם את שחקני הליגה שאין להם ויזה. אה, גם את שחקני הנוער. נשים לו גם הסגר שרק אנחנו, אזרחי המדינה שמקבלים הנחיות הזויות והפוכות מדי יום, לא נהנה מהמשחק הזה שכל כך מזכיר כדורגל.
תחזירו לנו את הכדורגל, תחזירו!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.