הפועל אשדוד מכוונת הכי גבוה שאפשר כבר מספר שנים. לפני שנתיים היא זכתה באליפות, בעונה הקודמת הגיעה לגמר גביע המדינה, אך המפגש נגד מכבי ראשון לציון לא נערך בעקבות הקורונה, וגם ב-2020/21 המטרה שלה היא להיאבק על כל התארים. בשל כך החליטו במועדון לעשות הכל על מנת לצרף את רם טורקניץ.
המקשר הישראלי, שמשחק בשנים האחרונות בווארברג השבדית, לא מוצא את מקומו העונה בקבוצה, וצפוי לחזור לישראל ולחתום באשדוד.
3 צפייה בגלריה
רם טורקניץ
רם טורקניץ
טורקניץ. חתיכת חיזוק
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
3 צפייה בגלריה
אולג בוטנקו
אולג בוטנקו
בוטנקו. שחקנים אוהבים לשחק אצלו
(צילום: עוז מועלם)
טורקניץ היה בשיחות גם עם מכבי תל אביב, הפועל ראשון לציון וא.ס רמת השרון, אך החליט בסופו של דבר להצטרף לקבוצתו של אולג בוטנקו, אותו הוא מכיר מצוין מהתקופה שאימן אותו באס"א תל אביב וכמובן בנבחרת ישראל.
אם אכן יחתום בימים הקרובים, לטורקניץ מצפה בכורה יחסית נוחה עם אשדוד בבית מול מכבי קריית מוצקין ביום שישי (15:00). אבל שלושה ימים לאחר מכן תתארח קבוצתו אצל הפועל ראשון לציון בקרב על המקום השני בטבלה.
3 צפייה בגלריה
עידן מימון
עידן מימון
מימון. קרב גדול ביום שני הבא
(צילום: אבי מועלם)
אשדוד החלה את העונה בצורה לא רעה, ניצחה ארבעה משחקים והפסידה אחד למוליכת הטבלה א.ס רמת השרון - 23:24. נכון לעכשיו היא מדורגת במקום השלישי עם משחק חסר, עם אותו מאזן כמו מ.כ חולון.

כאוס בליגה השנייה

בעקבות עתירה של הפועל רמת גן לבית המשפט נגד איגוד הכדוריד בנוגע לפתיחת העונה בליגה הלאומית, הודיע משרד הספורט כי על האיגוד לעצור את המשחקים כבר אחרי המחזור הראשון. עיריית ר"ג סירבה לאפשר לקבוצה להתאמן ולשחק באולמות בעיר מאחר שלטענתה ההנחיות של משרד הספורט בעקבות הקורונה אומרות שאסור לה להיות בפעילות, מכיוון שעל פי הנחיות משרד הספורט רק ענפים עם חמש ליגות בוגרים יכולים להפעיל את ליגת המשנה, וזה לא המצב בכדוריד (שלוש ליגות בלבד בגברים).
בעקבות כך הגישה הקבוצה עתירה לעצור את המשחקים, השופט אליהו בכר ביקש את התייחסות משרד הספורט וזאת הגיעה היום עם הבהרה ברורה שספירת הליגות נעשית לכל מין בנפרד, כלומר זה שיש שש ליגות בכדוריד אם מחברים את הגברים והנשים יחד, לא מקנה את האפשרות לליגת המשנה להתקיים. נכון לעכשיו לא ברור מה יהיה עתיד הליגה הלאומית העונה.