אחרי שכבר היה נראה שחן פומרנץ בדרך לעונת פרישה במדי א.ס רמת השרון, המרכז הוותיק הודיע במפתיעה על הצטרפותו לפוארטו סגונטו מהליגה הראשונה בספרד.
פומרנץ בן ה-36 קיבל את ההצעה לפני שלושה ימים, ולאחר מחשבה לא ארוכה מדי הסכים לקחת אותה. סגונטו תהיה קבוצתו השישית בחו"ל אחרי גראסהופרס וקריינס השווייצריות, ווצלאר, האאם וגרוסוולשאדט מגרמניה.
1 צפייה בגלריה
חן פומרנץ
חן פומרנץ
חן פומרנץבמדי הנבחרת
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
"אני שמח מאוד להגשים סוג של חלום לשחק בליגה הספרדית, ועוד בעיירת חוף על יד ולנסיה. למדתי המון במהלך השנים מהכדוריד הספרדי שהוא בשבילי אחד הטובים בעולם ואני מחכה מאוד להכיר את המועדון והתרבות בפוארטו סגונטו".
סגונטו היא לא קבוצת צמרת בליגה הספרדית הראשונה, ואת העונה הנוכחית לפני פגרת הקורונה סיימה במקום ה-12 מתוך 16 מועדונים (עונה לפני כן עלתה מהליגה השנייה), אבל עדיין זו אחת משלוש הליגות החזקות בעולם, וזהו ללא ספק צעד משמעותי בקריירה המרשימה של פורמנץ.
בכך הופך פומרנץ לליגיונר העשירי של הכדוריד הישראלי בעונה הבאה, כשיחד איתו ישחקו ב-2020/21 באירופה - יואב למברוזו בלימוז' מהליגה הבכירה בצרפת. דן טפר וליאור גורמן בשארבור בליגת המשנה בצרפת. דניאל מוסינדי בארלנגן מהבונדסליגה הגרמנית. יונתן דיין ושניר נציה ברימפאר ובגרוסוולשאדט מליגת המשנה בגרמניה. אדיר כהן ויהב שמיר בוינטרתור סגנית אלופת שוויץ. רם טורקניץ בוורברג מהליגה הבכירה בשבדיה.