ביום חמישי האחרון חיכיתי בציפייה לראות את משחק פתיחת העונה ביורוליג של מכבי ת"א החדשה. פשוט לא האמנתי למראה עיניי כשראיתי איזה רכש עשתה השנה קבוצת הכדורסל הצהובה ומה היו השיקולים בבנייה המחודשת.
אמנם מכבי עשתה הקיץ עשתה מהלכים מצוינים בהשארת בסיס הסגל משנה שעברה -אנג'לו קלויארו, סקוטי ווילבקין, אות'לו האנטר, טיילר דורסי ואלייז'ה בראיינט - שחקנים מוכחים שעשו שמח להרבה אוהדים בשנה שעברה, אבל כשראיתי את אנטה ז'יז'יץ' ודראגן בנדר הייתי בשוק מוחלט.

1 צפייה בגלריה
דראגן בנדר
דראגן בנדר
דראגן בנדר
(צילום: מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית)

כל כך הרבה שחקנים מסתובבים בשוק, חלקם בוגרי יורוליג (למשל אנתוני גיל), ומכבי לא שמה יד עליהם. כבר הרבה שנים לא ראיתי סנטר גמלוני עם ידיים רפות וחוסר אתלטיות, איטי להחריד, כמו ז'יז'יץ'. משהו מוזר לגמרי, פלופ מארץ הפלופים. אולי אני טועה ומכבי יהפכו אותו מצפרדע לנסיך, אבל אני לא רואה את זה מגיע. בנדר נראה תלוש לגמרי, עם הבעות פנים של "מה אני עושה כאן". מקווה שאתבדה בכל הנוגע אליו.
גם מכריס ג'ונס לא התלהבתי כמו כולם: מהזריקה הקיקיונית שלו שהפעם נכנסה, והסייז שלא מתאים ליורוליג. דווקא הישראלי עוז בלייזר נראה די מחובר ומתאים לליגה הישראלית.
מכבי השנה שווה פלייאוף יורוליג בלחץ, לא יותר מזה. געגועים לאמארה סטודמאייר וקווינסי אייסי. גילוי נאות: אני אוהד מושבע של הפועל ת"א, ואיכשהו יש למכבי ת"א בכדורסל פינה חמה אצלי בלב מינקות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.