החל מחודש ינואר, כל שחקן שמסיים חוזה בתום העונה רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות, וינואר 2021 מביא איתו שמות גדולים שיכולים לעשות רעידת אדמה בכדורגל האירופי אם יעזבו את קבוצתם: דויד אלאבה, ממפיס דפאי, ג'ורג'יניו ויינאלדום, סרחיו אגוארו, ג'אנלואיג'י דונארומה, אנחל די מריה, והבכירים שבהם - לאו מסי וסרחיו ראמוס.
מישהו רואה את הקפטן של הבלאנקוס והמדרידיסטה עוזב את הברנבאו? או את הקפטן והסמל הגדול ביותר של ברצלונה לעוזב את קאמפ נואו? אמנם קשה לדמיין אותם במדים של קבוצה אחרת, אך המציאות היא שייתכן שזו העונה האחרונה של השניים במדי קבוצותיהם.

1 צפייה בגלריה
לאו מסי מול סרחיו ראמוס
לאו מסי מול סרחיו ראמוס
לאו מסי מול סרחיו ראמוס
(צילום: AP)

מסי כבר לא מצליח להשפיע על ברצלונה כבעבר, בין היתר בגלל היחלשותו של הסגל, וההצגה של הקבוצה ושלו מול גרנדה בשבת היא כבר לא משהו שקורה יותר מדי. מהן האופציות של מסי אם יחליט לעזוב? מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז'. חתימה בסיטי אפשרית יותר מאשר בקיץ האחרון, מפני שכעת דמי ההעברה בסך 700 מיליון אירו כבר לא עומדים על הפרק. נושא החוזה, שאמור להיות גבוה מאוד, לא יהיה בעיה בעבור השייח'ים של סיטי - אך מה שכנראה ישפיע בצורה רצינית על מסי תהיה ההחלטה של סיטי בנוגע לחברו הטוב סרחיו אגוארו, שמסיים רוצה ועשוי לעזוב.
פ.ס.ז' נראית לפתע כאופציה ריאלית לחלוטין - איחוד של מסי עם חברו הטוב ניימאר, מעבר לכך שמאוריסיו פוצ'טינו הארגנטינאי מונה למאמן הקבוצה, מה שאולי ישכנע את מסי להגיע אליו יחד עם אגוארו כדי להרים פרויקט שאפתני.
ראמוס דורש מנשיא ריאל פלורנטינו פרס לשדרג את שכרו, בעוד פרס מציע חוזה באותו שכר לעונה אחת או לשנתיים בחוזה מקוצץ. ראמוס בן 35, וזה החוזה הגדול האחרון שהוא יחתום עליו באירופה. אם לא בריאל, אחת המועמדות שהוזכרו לקלוט את הבלם הוותיק היא, איך לא, פ.ס.ז'. הסיכוי להביא כאלה שמות בהעברה חופשית גם תקל עליה מבחינת הפייר-פליי הפיננסי של אופ"א.
כפי שהדברים נראים כעת, ברצלונה שנמצאת במצב כלכלי רע תתקשה לבנות סגל טוב מספיק סביב מסי, ופרס לא ישלם לראמוס את מה שהוא רוצה לקבל - כך שסיטי ופ.ס.ז' ינסו לנצל את ההזדמנות ולפתות את השניים בחוזי ענק.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.