נשארתי עם פה פעור, ואני בטוח שעוד רבים אחרים מחובבי הכדורגל, לאחר הביצוע המסחרר של מנור סולומון מול ריאל מדריד. עבודת רגליים מדהימה משולבת עם מהירות מהפנטת מזכירה שחקנים שהמון זמן לא ראינו. כן, גם בטופ האירופי.
מנור הוא ההוכחה המושלמת לכך שעבודה קשה מביאה תוצאות - ותוצאות מדהימות. עוד בשנותיו הראשונות במכבי פתח תקווה חזו לו עתיד מבטיח, ואימפריות ביבשת רצו לשים את ידן על היהלום, אך בסוף שחטאר דונייצק היא זו שהצליחה לשכנע את הכישרון הישראלי לחתום בשורותיה.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
איזה ילד! מנור סולומון
(צילום: AP)
אוהדים רבים החלו להשוות בין סולומון לערן זהבי, דאבור ועוד שחקנים גדולים אחרים. חברים, ההתלהבות שלנו מובנת בתור אוהדים שרוצים להתגאות בשחקנים שלנו ובנבחרת בפרט, אך עם זאת עד שיש לנו כישרון ברמה של מנור, אסור לטפח ציפיות מוגזמות, שחלילה לא נתאכזב.
שלא תבינו לא נכון, מנור הוא כוכב ואין פה שאלה בכלל, אין שחקן ישראלי שיכול לכבוש בצורה כל כך יפה כמו שהוא עשה מול ריאל ומילאן (טוב, אולי גם זהבי). אבל הנקודה היא שאנחנו לא צריכים לבנות עליו להיות אמבאפה, תנו למנור פשוט להיות מנור – תסמכו על הנתונים שלו.
ואם זה לא מספיק, אבי לוזון ניבא בשבוע שעבר שהוא ישחק באחת מ-10 הגדולות של אירופה וששוויו יהיה בין 30 ל-40 מיליון יורו. ובכן, אנחנו לא יודעים אם זה נכון, אבל כשיו"ר מכבי פ"ת חזה שילד הפלא יככב בליגת האלופות, הוא פגע בול. הוא מכיר אותו יותר מכולם.
ניתן לראות את נוכחותו של מנור גם בנבחרת שלנו. הוא דואג בצורה מושלמת להעביר כדורים מדויקים קדימה לזהבי ולדאבור, למסור ביעילות ולחבר בין החלק האחורי להתקפה. נכון שהנבחרת לא הגיעה רחוק בקמפיין האחרון ובטח לא לאן שכיוונה, אך למנור יש חלק גדול בהתקדמות.
לסיכום, מנור הוא כוכב וספורטאי שצריכים לשאוף להיות כמותו והוא עוד רק בתחילת דרכו. אני כנער וכספורטאי מקווה להצליח ככה, ולדעתי כל ילד או ילדה שעוסקים בספורט צריכים לקחת ממנו דוגמה. ואין כמו לסיים באמירה שלו בסוף המשחק מול ריאל: "ריאל זו רק ההתחלה, היעד הבא - אינטר". קדימה מנור, אנחנו מאחוריך!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.