כצופה כדורגל ישראלי, אני לא זוכר כבר זמן רב מגן שמאלי טוב ומשמעותי, בעיקר מבחינה התקפית, שתורם מספרים. גם עכשיו לא נראה שיש מגן שמאלי איכותי מספיק בכדורגל שלנו - ובבית"ר ירושלים זה בולט במיוחד בחלק הקדמי.
ב-3 באוגוסט 2020 חתם לשנתיים בבית"ר ירושלים אורן ביטון מבאר שבע, ואפשר להגיד אחרי 5 חודשים, בהם לא התקיימו יותר מדי אימונים וחווינו בעיקר פגרות, שהתקפית הוא לא מספק את הסחורה. הליגה עוד ארוכה, מלאת משחקים, מלאת רוטציות, וככל הנראה גם לא מעט הדבקות בקורונה - אך למרות הכל ציפיתי מאורן ביטון ליותר. הכוונה היא שאני רוצה לראות אותו עולה למעלה, מכניס כמו שצריך כדור לרחבה של היריבה וצובר בישולים. כרגע זה לא עובד, ובהחלט זכור לי שבעונה הקודמת בבאר שבע הוא עשה דברים כאלה.

1 צפייה בגלריה
אורן ביטון
אורן ביטון
אורן ביטון
(צילום: ראובן שוורץ)

באמת האמנתי שביטון יעשה בבית"ר את קפיצת המדרגה שלו, אבל בית"ר ירושלים זה מועדון עם לחץ (האוהדים משפיעים גם כאשר הם לא במגרש), וכנראה ששחקן חדש צריך יותר זמן כדי להתאקלם.
האם עדיין צריך להאמין שאורן ביטון יהיה מגן שמאלי איכותי יותר, התקפי יותר, מעורב יותר, יבשל, ייקח עליו אחריות, יצבור ביטחון? תשובה היא כן: מדובר בשחקן בן 26, שלפי דעתי מבין שבית"ר ירושלים זה בית. עד עכשיו המאמנים מאמינים בו ומראים שיש לו גב מהם. אני עדיין מאמין בו, ומאמין גם שאוהדי בית"ר יתאהבו בו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.