שלב רבע גמר ליגת האלופות, במתכונת הקורונה, יוצא לדרך וזה הזמן לנתח את המשחקים ולהמר על העולות לחצי. המרתון מתחיל ברביעי במשחק בין פ.ס.ז' לאטאלנטה ויסתיים בקרב בין מנצ'סטר סיטי לליון. חשוב להזכיר, הפעם אין גומלין, אין זמן לתקן – נוקקאוט אמיתי בבועה בליסבון. יהיה אש.

פ.ס.ז' – אטאלנטה

רקע: הפריזאים שיחקו רק שני משחקים רשמיים זה כמעט חצי שנה, בעוד האיטלקים חזרו מפגרת הקורונה רעבים וקטלניים - כמו שיצאו אליה. שביעיות מבחינתם זה כבר דבר שבשגרה, כשגם ההתקפה הצרפתית כובשת בצרורות. זה עומד להיות משחק התקפי נהדר, כשלשתי הקבוצות בעונה החולפת היו 173 שערי זכות ב-65 משחקים - כמעט שלושה במשחק. עם שחקנים כמו זאפטה, איליצ'יץ', ניימאר ואיקרדי - וזה לא כולל את אמבאפה שבספק למשחק - שלושה שערים במשחק הזה יהיו אכזבה.
2 צפייה בגלריה
ניימאר חוגג עם החברים
ניימאר חוגג עם החברים
ניימאר
(צילום: AP)
הכחולים מעיר האורות יגיעו כשהם יודעים שהתואר המקומי לא מספיק בכלל, והם כבר איכזבו יותר מדי פעמים על הבמה הגדולה בעולם, ולכן יגיעו עם מעמסה גדולה על הגב לליסבון. בניגוד אליהם, לאטאלנטה יש פחות מה להפסיד אחרי שהם הגיעו כבר לרבע הגמר - מעל המצופה מהם - וגם הבטיחו את מקומם בצ'מפיונס בשנה הבאה מהמקום השלישי. ואת כל זאת הם עשו עם כדורגל יפה ושותף.
ההימור שלי: 2:3 לאטאלנטה. הרבה דרמה בדקות הסיום, וכמה שערים שיאיימו על תואר שער השנה.

אתלטיקו מדריד – רד בול לייפצינג

רקע: מצד אחד המדרידאים טרם הפסידו מאז פגרת הקורונה, וזה כולל חמישייה בחוץ נגד אוסאסונה ותיקו בקאמפ נואו. מהצד השני הגרמנים הפסידו רק פעם אחת, לדורטמונד, מאז הפגרה, ופעמיים כבשו בחוץ לפחות ארבעה שערים. אם נחזור לצד הראשון נגלה שהמשחק הרשמי האחרון של לייפצינג היה בסוף יוני, יותר משלושה שבועות לפני המשחק הרשמי האחרון של אתלטיקו. אבל הקלף שכנראה יכריע את המשחק יהיה החיסרון של טימו ורנר אצל לייפצינג, שכבש לא פחות מ-28 שערים העונה. אך עדיין ללייפצינג יש לא מעט שחקנים עם יכולות נהדרות כמו שיק, סאביצר ופורסברג. למרות זאת הקו ההתקפי של הספרדים עדיין הרבה יותר חזק, עם שמות כמו קוסטה, מוראטה, יורנטה ופליקס. משחק מאוד מעניין בין שתי קבוצות נהדרות.
ההימור שלי: 1:3 לאתלטיקו. העומק והכישרון של הספרדים יעשה את ההבדל, כשהגרמנים יסתפקו בשער ניחומים.

ברצלונה – באיירן מינכן

רקע: ללא ספק המפגש המרתק ביותר הרבע הגמר, כשאם שתי הקבוצות הללו היו נפגשות בגמר אף אחד לא היה מרים גבה. אחרי שמפגש כמו יובנטוס – ריאל מדריד נמנע מאיתנו, כל העיניים יהיו נשואות למשחק הזה. ובטח לשני השחקנים הכי חמים בעולם, כנראה גם הכי טובים בו בשנתיים-שלוש האחרונות - מסי ולבנדובסקי. הפרעוש יפגוש את הסקורר הנצחי, כשלא משנה מה יהיו הרמות של ההגנות - שוב דבר כרגע לא יכול לעצור אף אחד מהם. השער הוירטואוזי של הארגנטינאי נגד נאפולי הזכיר לכולם שהוא עדיין הטוב בהיסטוריה, בעוד לבנדובסקי כיכב בבית עם צמד שערים וצמד בישולים.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי, רוברט לבנדובסקי
לאו מסי, רוברט לבנדובסקי
מסי מול לבנדובסקי
שתי קבוצות עם כל כך הרבה כישרון התקפי - סוארס, גריזמן, דה יונג, ג'ורדי אלבה, תומאס מולר, גנבארי, פרישיץ' וקוטיניו - ואלה רק השמות שעלו לי בשלוף. לא בטוח כמה השפעה תהיה לפיקה, בואטנג, לנלגה ואלאבה על המשחק - רק כי ההתקפות כל כך קטלניות. זאת תהיה שאלה של מי יגיע למשחק יותר טוב - לבנדובסקי או מסי. כי אם שניהם יגיעו בשיאם - נוכל לראות אפילו שמונה שערים.
ההימור שלי: 2:4 לברצלונה. מסי יעשה את ההבדל ויסחוף את הקטאלונים קדימה. שוב.

מנצ'סטר סיטי – ליון

רקע: אמנם לא הקרב אליו ציפינו, אך הרמה גבוהה מדי מכדי שתהיה לנו זכות להתלונן. עם סטרלינג, ז'סוס ודפאי - אין מה לעשות, החיים שלנו תותים. הצרפתים יחפשו להפתיע בשנית, אחרי שהדיחו את רונאלדו ושות'. אך משוכה קשה מאוד ניצבת בדרכם. סיטי חזרה מפגרת הקורונה רעננה מאין כמוה - ארבע חמישיות, שתי רביעיות (אחת לליברפול) ושלישייה מייצגות את הדורסניות של ההתקפה של פפ. סטרלינג, פודן, ז'סוס, דה בריינה, מחרז, גונדואן, רודרי, הסילבאים - שילוב של גולרים ענקיים ומבשלים מצטיינים שרק מחכים לתקוף - וכל זה בלי אגוארו הפצוע.
בניגוד לכל הטוב הזה, ליון שיחקו רק שני משחקים רשמיים מאז השמונה במרץ. אבל בכדורגל, כמו בכדורגל - הכול יכול לקרות. בעיקר כשזה בליגת האלופות. בעיקר כשזה רק במשחק אחד. ועד כמה שזה עצוב - בעיקר כשזה נגד מנצ'טסר סיטי.
ההימור שלי: 0:4 לסיטי. עם כל הכבוד לצרפתים - ויש לי הרבה כבוד אליהם - זמנם של הסיטיזנס לעוף טרם הגיע.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.