מכבי פ"ת גרסת 2020/2021 היא קבוצה בעלת כישרון רב, איכות, מהירות ותיאום, והתוצאות שלה מדברות חזק עד כה. כיף לראות שחקנים צעירים מקבלים הזדמנות ונותנים תפוקה. אך מה שהכי מבליט אותה כרגע לעומת שאר הליגה אינו גיל השחקנים, אלא העובדה שעד עכשיו היא הוכיחה את עצמה כקבוצה ווינרית בצורה יוצאת דופן.
ה-1:2 על אשדוד בשבת היה הפעם הרביעית העונה בה מכבי פ"ת מנצחת בזכות שער שנכבש אחרי הדקה ה-85. קשה מאוד לכבוש שער בדקות סיום כה מכריעות ולחוצות שקובעות את תוצאת המשחק, אך למרות הכל, השחקנים הצעירים של גיא לוזון מראים עד כמה הגיל לא קובע כלום. והלחץ? הוא פשוט לא פקטור עבור השחקנים הללו, שמספקים עונה של רגעים בלתי נשכחים.

1 צפייה בגלריה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
החגיגות של מכבי פ"ת
(צילום: אורן אהרוני)

ליאל עבדה הוא שחקן שמתאים להגדרה הזו העונה - ווינר. החלוץ הצעיר היה זה שהכניע את אשדוד בתוספת הזמן, וזו לא הייתה הפעם הראשונה בה הוא משאיר את היריבה בלי מילים. אפשר להזכיר למשל את הגול והבישול בדקה ה-91 לתאי בריבו בניצחון 1:2 על הפועל באר שבע. כמה צפוי ומוצדק שדווקא השחקן בן ה-19, מלא כישרון, ביטחון וחוסר פחד, לוקח על על עצמו את הקבוצה ברגעים האלה.
זה לא הדבר הנהדר היחידה שקשור אליו: לאור ההצעות הרבות מקבוצות כמו רומא ודינמו קייב, שיכולות לעלות לראש של שחקנים צעירים כמוהו, אפשר היה לצפות במידה מסוימת לירידה קלה אצלו, אבל עבדה מוכיח שאפשר אחרת, ומראה עד כמה הוא מרוכז אך ורק בקבוצה שלו. אפילו העובדה שהמעבר הגדול לאוקראינה לא יצא לפעול בסופו של דבר לא הצליחה לפגוע אפילו במעט בכושר שלו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.