חיכינו, התעצבנו, התאכזבנו, קיווינו, רצינו ובעצם מה לא חווינו מאז פרוץ מגפת הקורונה? 149 ימים ארוכים ומייגעים של פגרה כפויה חלפו, ואפשר להגיד שוב – ליגת האלופות חוזרת. אז איפה עצרנו? אי שם בתחילת מרץ, כשאתלטיקו מדריד הפתיעה את ליברפול באנפילד והעפילה לרבע הגמר. אך אז, באופן בלתי צפוי, פרצה לחיינו מגפת הקורונה ששינתה הכל והפכה סדרי עולם. ביומיים הקרובים תשחקנה שמונה קבוצות על ההעפלה לשלב רבע הגמר, ויש מקום רק לארבע מביניהן. אז מי לדעתי תעלנה לרבע הגמר? ומי תפתיע? כל התשובות והניתוחים כאן.
יובנטוס – ליון: שתי הקבוצות ייפגשו ביום שישי בשעה 22:00 בטורינו. הצרפתים מגיעים למשחק המסקרן ביתרון קטן-גדול מהמפגש הקודם, ומבינים שזה עכשיו או לעולם לא. מנגד, הגברת הזקנה באה אחרי זכייה באליפות, והיא צמאה לתואר אירופי כמו שלא הייתה מעולם. המשחק הקודם בין הקבוצות נערך בליון לעיני 59,000 צופים שחזו בקבוצתם האהובה מפתיעה ואף מבהילה את אלופת איטליה, אך ל"לה גון" יהיה הרבה יותר קשה לחזור על התוצאה הנהדרת, מכמה סיבות: ראשית, המשחק יתקיים במגרש חוץ קשה במיוחד, בו יובנטוס לא הפסידה העונה במפעל זה. שנית, על הנייר, הסגל של השחורים-לבנים חזק בהרבה מזה של ליון. שחקנים כמו דיבאלה, רונאלדו ודאגלס קוסטה עדיפים בהרבה משחקני חוליית ההתקפה של הצרפתים. הסיבה השלישית היא שלגברת הזקנה יש מסורת חזקה ועמוקה בליגת האלופות, ויש לה הזדמנות לזכות בגביע עם האוזניים הגדולות בפעם הראשונה מזה 1996.

1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AP)

הימור שלי: יובנטוס מנצחת 1:3 ומעפילה לרבע הגמר (2:3 בסיכום).
מנצ'סטר סיטי – ריאל מדריד: ייפגשו ביום שישי בשעה 22:00 באיתיחאד. על פניו, זהו המשחק הכי גדול בשלב שמינית הגמר. שני מאמני ענק נפגשים לקרב ראש בראש על כל הקופה. מהצד האחד, זינדין זידאן וחבורתו יצטרכו להשלים מהפך במגרש חוץ לאחר שהפסידו 2:1 בברנבאו. מהצד השני, לקבוצה של פפ גווארדיולה יספיק תיקו כדי להעפיל לשלב הבא. אז לאיזו קבוצה יש סיכוי גבוה יותר להעפיל? יש שיגידו שריאל מנוסה יותר, ושהיא באה חדורת מטרה דווקא אחרי שזכתה באליפות. ויש שיגידו שהתכולים ממנצ'סטר יבואו אחרי שלא זכו באליפות, ואחרי שהתכוננו לעונש ההשעיה לשנתיים מהמפעל (שבוטל), וכי הסגל שלהם פשוט בנוי טוב יותר – יצאו עם ידם על העליונה. מה שבטוח - יהיה מעניין.
הימור שלי: 1:2 לריאל מדריד (3:3 בסיכום), ובפנדלים ריאל מנצחת ומעפילה לרבע הגמר.
באיירן מינכן – צ'לסי: ייפגשו בשבת בשעה 22:00 באליאנץ ארנה. באיירן היא אחת הקבוצות הכי טובות באירופה כיום, והוכיחה את זה בכל המפעלים עד כה. רוב אוהדי הכדורגל צופים שהבווארים יעברו בקלילות את הבלוז בגומלין שמינית הגמר, בטח אחרי ניצחון חוץ של 0:3 בלונדון. לצ'לסי אין כנראה סיכוי מול האימפריה של האנזי פליק, וזו תהיה הפתעה גדולה אם יעפילו. ועדיין, חשוב לזכור שבליגת האלופות הכל יכול לקרות.
הימור שלי: באיירן מינכן מנצחת 0:4 ומעפילה לרבע הגמר (0:7 בסיכום).
ברצלונה – נאפולי: ייפגשו בשבת בשעה 22:00 בקאמפ נואו. התוצאה מהמפגש הקודם היא 1:1, כשברצלונה עם ידה על העליונה בעקבות שער חוץ. אבל האם היא תצליח להעפיל לרבע הגמר? במועדון הקטלאני שורר כאוס מדאיג. מסי יוצא בהצהרות לתקשורת, הנשא ברתומאו מתנהל בצורה מוזרה, ארתור לא רוצה לשחק וקיקה סטיין לא מצליח להשתלט על כל הבלגן. לעומת זאת, בנאפולי מצליחים לשמור על קור רוח ומקצועיות. נראה שהם מתכוננים למשחק הקשה בצורה טובה, ומרגישים שהאוהדים דוחפים אותם באדיקות גם דרך מסכי הטלוויזיה. אז האם האיטלקים יצליחו להתגבר על הסגל החזק והטכני בהרבה של ברצלונה, או שמא בארסה תשתמש בניסייון הרב ובאצטדיון הביתי לטובה? תצפו לבלתי צפוי.
הימור שלי: נאפולי מנצחת 0:2 ומעפילה לרבע הגמר (1:3 בסיכום).
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.